راه حلي آسان براي خارج شدن از ريپورت تلگرام

۳ بازديد

راه حلي آسان براي خارج شدن از ريپورت تلگرام

يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. بهترين روش براي خارج شدن از ريپورت تلگرام اين است كه : درخواست رفع ريپورت از طريق چت با پشتيباني انجام مي گردد . اين يك روش كاملاً جالب براي خروج از حالت ريپورت تلگرام است است كه كاربر به سرعت پاسخ مي گيرد البته اين روش نيازمند تسلط كافي فرد به زبان انگليسي است است چرا كه كاربر بايد قادر باشند به صورت آنلاين و به زبان انگليسي با پشتيباني تلگرام چت كند . براي انجام اين كار بايد مراحلي كه در زير گفته مي شود ، انجام دهد :

كاربر وارد تلگرام شده و گزينه Settings يا همان تنظيمات را انتخاب نمايد ، سپس از داخل تنظيمات بايد گزينه Ask a Question انتخاب كند و سپس گزينه ASK A VOLUNTEER انتخاب نمايد .در چنين حالتي براي كاربر يك پنجره چت كردن باز مي شود ، كه از اين طريق مي‌تواند پيام خود را براي پشتيباني تلگرام ارسال كند و از آن ها درخواست خروج از ريپورت تلگرام نمايد .

راه حلي آسان براي خارج شدن از ريپورت تلگرام

شيوه ديگر خروج از ريپورت تلگرام از طريق استفاده از ربات اسپم بوت امكان پذير است . در اين شيوه فردي كه دچار ريپورت شده با استفاده از يك ربات رسمي با نام Spam Info Bot از تلگرام درخواست رفع ريپورت ميكند و در صورتي كه كاربر سابقه اش چنان بد نباشد در يك مدت كوتاهي محدوديت هايي كه بر روي اكانت وي اعمال شده است ، برداشته مي شود و فرد از حالت ريپورت خارج مي گردد .

براي استفاده از اين ربات كاربر بايد ابتدا ربات اسپم بوت (@spambot) را در اكانت تلگرام خود اجرا نموده و روي گزينه Start يا همان شروع كليك كند تا از اين طريق فعاليت ربات آغاز شود .

 

در چنين حالتي اگر اكانت تلگرام كاربر ، ريپورت شده باشد با پيامي به كاربر مي فهماند كه اكانتش دچار ريپورت اسپم شده است . سپس بايد از گزينه هاي زير صفحه گزينه This is a Mistake را انتخاب نمايد .

صفحه اي برايش باز مي شود كه دو گزينه بله و خير در آن وجود دارد و كاربر بايستي گزينه Yes را در اين مرحله انتخاب كند.

در اين مرحله بايد گزينه No, I’ll never do any of this را برگزيند .

در مرحله آخر كاربر بايد يك پيام براي تيم پشتيباني تلگرام بنويسد و توضيح دهد كه اين اكانت به اشتباه ريپورت شده است و اكنون از تيم پشتيباني مي خواهد كه آن را از حالت ريپورت خارج كند . متن پيام ارسالي در اين مرحله بسيار حائز اهميت است .

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

بهترين زمان براي گذاشتن استوري

۴ بازديد

بهترين زمان براي گذاشتن استوري 

يكي از پركاربرد ترين قابليت هايي كه اينستاگرام براي كاربران خود ايجاد كرده است ، گذاشتن استوري در اينستاگرام است كه جايگاه آن در دايره هاي اطراف تصوير پروفايل كاربران مي باشد . معمولاً روزانه ۲۵۰ ميليون نفر از مردم جهان از اين قابليت استفاده مي‌كنند. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. كارايي استوري يا داستان هاي اينستاگرام اين است كه به كاربر اين اجازه را مي دهد تا رويداد هاي روزانه خود را با اطرافيانش به اشتراك بگذارد ، مثلاً از مكان هايي كه سفر رفته و يا نقاط ديدني جهان و يا موضوعات ديگري همچون اخبار روزانه ، عقايد ، تصاوير جذاب ، هنر ، فيلم هاي طنز و متنوع كه به مدت ۲۴ ساعت در صفحه اينستاگرام كاربران قرار دارد . اگر مي خواهيد نحوه گذاشتن استوري در اينستاگرام را ياد بگيريد ما را تا پايان همراهي كنيد چرا كه در ادامه خواهيم گفت بهترين زمان استوري چه زماني مي باشد . براي وارد شدن به قسمت استوري ابتدا كاربر بايد وارد صفحه شخصي خود شده و دكمه + آبي رنگ كنار تصوير پروفايل خود را لمس كند . پس از اين مرحله براي گرفتن عكس روي دكمه دايره كه در پايين صفحه قرار دارد ، كليك كند و براي ضبط ويديو نيز مي‌تواند آن قسمت را لمس كرده و نگه دارد.

گذاشتن استوري از گالري گوشي

براي تهيه يك فيلم كاربر ديگر نيازي به نگه داشتن و يا فشار دادن آن ندارد بلكه به راحتي مي‌ تواند گزينه هندزفري در انتخاب گر قالب را كليك كند كه به فرد امكان ضبط يك فيلم را خواهد داد . هنگامي كه كار بر روي دكمه هندزفري كليك كند و آن را به مدت چند ثانيه نگه دارد يك زمان سنج برايش بر روي گوشي ظاهر شده كه تا زمان شروع فيلم شمارش معكوس دارد ؛ در نتيجه پس از آن كاربر به راحتي مي تواند تلفن خود را نگه دارد.

يكي از قابليت هاي جذاب و خوبي كه استوري دارد افزايش نشاط و سرگرمي به عكس هاي كاربران مي باشد . براي كاربران يك سري فيلتر هايي وجود دارد كه آن ها را قادر مي‌سازد پس از عكس گرفتن و يا ضبط فيلم آن را به سمت راست كشيده و براي استوري خويش رنگ و قالب بهتري با توجه به سليقه خويش انتخاب كنند و افراد همچنين مي توانند با كليك كردن بر روي نماد چهره در گوشه پايين سمت راست و انتخاب فيلتر از منو فيلتر هاي ديگري را به استوري خود بيفزايند.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

جلوگيري از پخش خودكار فيلم ها در تلگرام

۳ بازديد

جلوگيري از پخش خودكار فيلم ها در تلگرام

ذخيره خودكار فيلم ها و عكس ها :

وقتي عكس يا فيلمي دانلود مي شود به صورت خودكار در پوشه عكس ها و فيلم ها مي رود. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. باعث به هم ريخته شدن آلبوم عكس ها و ويديو ها مي گردد و حتي گاهي برخي از عكس ها و فيلم هايي كه يك بار آنها را ديده ايم و ديگر نيازي به آنها نيست نيز ذخيره مي شود براي اينكه مانع از اين كار شويم در تنظيمات تلگرام به بخش Data and Storage رفته و در قسمت پايين صفحه گزينه Save Incoming Photos را انتخاب كنيد ، در اين قسمت مي توانيد به راحتي انتخاب كنيد كه چه عكس‌ها و فيلم‌هاي سيو شود مثلاً عكس هايي كه در چت‌ خصوصي و گروه ها يا كانال ها است سيو شود كه اين بستگي به كاربر دارد مي تواند اين گزينه ها را فعال كند يا غير فعال سازد .

پاك كردن حافظه موقت :

گاهي اوقات دانلود هاي زياد باعث اشغال شدن فضاي بيش از حد از حافظه گوشي مي شود كه اين اتفاق براي بسياري از كاربران افتاده كه در نوار بالاي گوشي هشدار ” فضاي محل ذخيره پر است ” مي آيد ، در نتيجه براي آزاد كردن فضاي گوشي كافي است كه به قسمت تنظيمات تلگرام رفته و در آنجا گزينه Data and Storage را انتخاب نموده و در آنجا بر روي گزينه Storage Usage كليك كنيد و منتظر شويد تا صفحه لود شود ، در صفحه باز شده گزينه Keep Media در حالت عادي به صورت Forever مي باشد كه با كليك كردن بر روي آن شما مي توانيد گزينه هاي ديگري را مشاهده كنيد و طبق سليقه خود يكي از آن ها را فعال كنيد مثلاً مي توانيد گزينه سه روز را فعال سازيد و پس از سه روز متوجه ميشويد كه حافظه موقت تلگرام شما پاك شده است .

كاربران مي‌توانند بر روي گزينه Forever قرار دهند و به صورت دستي حافظه جانبي تلگرام خود را پاك كنند بدين صورت كه بر روي گزينه Clear كليك كرده و ميزان حجمي كه در گوشي اشغال شده است را به راحتي خالي مي كنند ، البته در اين قسمت مي توانيد انتخاب كنيد كه فقط ميزان حافظه اشغال شده توسط عكس ها يا موزيك يا ويديو و غيره خالي شود كه اين بستگي به نظر كاربران دارد. اگر كاربران مي خواهند كه تمام فضاي اشغال شده توسط فايل هاي دانلود شده را خالي كنند مي توانند گزينه Clear cache را انتخاب نموده و ميزان حافظه را خالي كنند ممكن است در گوشي هاي قديمي مقداري زمان ببرد .

جلوگيري از پخش خودكار فيلم ها و گيف ها :

يكي از مسائلي كه ممكن است هر كاربري با آن مواجه شده باشد اين است كه برخي فيلم ها و گيف ها بطور خودكار پخش شوند كه مسئله زياد خوشايندي نيست ، وارد منوي Data and Storage شده و به پايين صفحه مراجعه كنيد كه نوشته شده Autoplay Media ، در اين قسمت شما مي توانيد گزينه گيف ها و ويديو ها را جهت پخش خودكار فعال سازيد در غير اينصورت اگر تمايلي به پخش خودكار آنها نداريد ميتوانيد اين گزينه را غير فعال سازيد .

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

پرسش و پاسخ‌هايي در مورد استفاده از اينستاگرام وكاربردهاي آن

۳ بازديد

پرسش و پاسخ‌هايي در مورد استفاده از اينستاگرام وكاربردهاي آن

اينستاگرام يكي از پركاربردترين و پر استفاده ترين اپليكيشن هاي شبكه مجازي مي باشد كه امروزه همه ي كساني را كه مي شناسيم در اينستاگرام يك اكانت را براي خود ايجاد كرده است. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است.  برخي از افراد براي كسب و كار خود اين اكانت ها را فعال مي كنند. اما در نظر داشته باشيد كه شما بايد با توليد محتوا و قوانين و تنظيم اينستاگرام آشنا باشيد تا بتوانيد به خوبي از طريق پيج اينستاگرام خود محصولي را به فروش برسانيد و يا تفكر و ايده هاي خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد‌. در اين متن قصد داريم تا برخي از سوال هاي رايج درباره اينستاگرام‌ را براي شما قرار مي دهيم تا بتوانيد شما به راحتي از اينستاگرام جهت رونق كسب و كار خود بهره‌مند شويد.

كامنت هاي اينستاگرام را چگونه فيلتر كنيم؟

پرسش و پاسخ‌هايي در مورد استفاده از اينستاگرام – يكي از امكاناتي كه برنامه اينستاگرام در اختيار كاربران قرار داده است اين است كه مي‌توانند كامنت هاي دريافتي را فيلتر كنند اگر ميخواهيد كامنت هاي دريافتي را فيلتر كنيد ما در ادامه به شما آموزش خواهيم داد.

براي غير فعال كردن تماس هاي دريافتي به بخش پروفايل اكانت خود برويد و گزينه Comments را انتخاب كنيد.

با فعال كردن گزينه Hide lnappropriate Comments شما مي توانيد با فعال كردن اين گزينه كامنت هاي دريافتي را فيلتر نمائيد .در نظر داشته باشيد كه اين گزينه به صورت اتوماتيك عبارات پيشرفت توسط اينستاگرام تعريف مي‌شود فيلتر مي شود اگر شما به عبارت ديگر مورد نظر خود داريد مي توانيد توسط گزينه Custom Keywords عبارت مورد نظر خود را اضافه كرده تا فيلتر شود و در آخر گزينه Done را بزنيد تا تمامي تغييرات ذخيره شود.

شما با انجام اين مراحل مي توانيد كامنت هاي اينستاگرام را فيلتر نماييد اما به محض اينكه اين گزينه را غيرفعال كنيد تمامي كامنت هايي كه گذاشته شده را به حالت اصلي بازگشته و قابل نمايش مي باشد.

اگر درخواست موافقت كاربري را به اشتباه اينستاگرام قبول كرديم چه اقدامي انجام دهيم؟

شما مي توانيد به پروفايل شخص مورد نظر برويد و وي را بلاك كنيد در نظر داشته باشيد كه پس از بلاك كردن فرد مورد نظر هيچ گونه اعلام يا نوتيفيكيشني از اكانت شما دريافت نخواهد كرد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 خريد فالوور

بوك مارك كردن پست هاي اينستاگرام

۴ بازديد

بوك مارك كردن پست هاي اينستاگرام

بوكمارك كردن و غير فعال كردن كامنت پست هاي اينستاگرام – يكي از پركاربرد ترين شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام مي باشد كه از محبوبيت بالايي برخوردار مي باشد در نظر داشته باشيد. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. اگر شما مي‌خواهيد از اپليكيشن اينستاگرام كسب درآمد كنيد بايد اطلاعات خود را نسبت به اين اپليكيشن روز به روز به روز رساني كنيد چرا كه اينستاگرام دائماً در حال به روز رساني مي باشد.

در اين مطلب قصد داريم دو قابليت جديد اينستاگرام يعني بوك مارك كردن و غير فعال كردن كامنت هاي اينستاگرام را براي شما بازديد كنندگان گرامي شرح دهيم تا بتوانيد در اكانت خود در صورت نياز از اين دو قابليت استفاده نمائيد پس اين مطالب را با دقت مطالعه كرده و اگر سوال يا پرسشي داشتيد مي توانيد با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را راهنمايي كنند.

بوك مارك كردن چيست ؟

بوك مارك كردن يعني شما پست هاي مورد علاقه خود را در يك دسته بندي مشخص قرار دهيد اكانت شما بخشي به نام بوك مارك وجود دارد كه شما مي توانيد هر پست مورد پسند تان را بوك مارك كنيد در دسته‌ بندي‌ هاي خواص خود در داخل بوك مارك قرار مي گيرد شما در هر زمان كه تمايل به تماشاي پست هاي مورد علاقه خود يا همان بوك ماركشده ها شديد مي توانيد به بخش بوك مارك مراجعه نماييد قبل از آپديت اينستاگرام شما اگر پستي را پس از آن كرده بوديم و براي دفعات بعد اگر نياز داشتيد به آن پست مراجعه كنيد بايد به قسمت تنظيمات رفته و پوست هاي لايك شده را نگاه مي كرديد تا بتوانيد پست مورد پسند خود را دوباره مشاهده نماييد اما با اضافه كردن ويژگي بوك مارك در اينستاگرام شما كافيست پست مورد نظر را ذخيره نماييد.

آموزش بوك مارك كردن پست هاي اينستاگرام

قبل از آموزش بوك مارك كردن و پست ها اپليكيشن اينستاگرام موجود در تلفن همراه خود را آپديت نماييد تا آيكون جديد كه بسيار شبيه به مدال هاي افتخار مي باشد را در اينستاگرام خود مشاهده نماييد شما مي توانيد تمامي عكس ها ويديو ها و هر پست ديگري را كه مشاهده كرديد و مورد پسند شما بود بوك مارك كنيد.

بوك مارك كردن پست اينستاگرام بسيار راحت مي باشد و هيچ‌گونه پيچيدگي به همراه ندارد در ادامه عكسي را براي شما قرار داده ايم تا شما به راحتي بوك مارك كردن را ياد بگيريد و پست مورد نظر را به ليست پست هاي مورد علاقه خود يا همان آرشيو بوك مارك اكانت اينستاگرام اضافه نماييد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 خريد فالوور

استفاده از اينستاگرام براي بازاريابي

۳ بازديد

استفاده از اينستاگرام براي بازاريابي

امروزه يكي از محورهاي اصلي براي بازاريابي استفاده از اينستاگرام مي باشد چرا كه در اينستاگرام طيف وسيعي از مخاطبان مي باشند كه باعث اثربخشي بازاريابي مي شود. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالور ايراني است. در بازاريابي اينستاگرام تاثير مستقيم بر جذب مشتريان مي باشد تحقيقات و مطالعات فراواني كه انجام شده است تقريباً ۸۰ درصد كاربران اينستاگرام از برند خاصي پيروي مي كنند كه در شبكه‌هاي اجتماعي پيج هاي آنها را دنبال مي‌كنند و 60 درصد آن‌ها محصولات را از طريق همين تبليغات اينستاگرامي خريداري مي كنند.

داشته باشيد كه اگر شما محصولاتي را در شبكه اينستاگرام تبليغ كنيد تقريباً 30 درصد كاربران از آن استقبال كرده و خريداري مي‌كند.

اكثر مردم جهت كشف و خريد محصولات و خدمات جديد است و بندهاي خاصي تبليغات اينستاگرام را مشاهده ميكنند كه يكي از شبكه هاي اجتماعي پرطرفدار اينستاگرام مي باشد.

كسب و كارهايي كه اينستاگرام تبليغ مي‌كنند بسيار خوب و قابل توجهي را از آن خود كردند كه مي خواهيم شما را با بازاريابي در اينستاگرام آشنا كنيم.

بازاريابي اينستاگرامي با ساختن حساب تجاري

شما مي توانيد پس از نصب برنامه اينستاگرام مي توانيد اكانت اينستاگرام را نصب كنيد در نظر داشته باشيد يا اكانتي كه شما براي خود مي سازيد شخصي مي باشند و براي اينكه به حساب تجاري تبديل كنيد وارد تنظيمات اينستاگرام شويد و از قسمت اكانت از گزينهSwitch to Professional Account را انتخاب كنيد.

پس از آن گزينه Business را انتخاب كنيد.

حالا وقت آن است كه شما نوع كسب و كار خود را انتخاب نماييد.

پس از آن مي توانيد وارد صفحه خود شده و شروع به فعاليت نماييد در نظر داشته باشيد كه در شبكه اجتماعي اينستاگرام شما ميتوانيد به صفحه تجاري فيسبوك نيز متصل شويد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

خريد فالوور

يوتيوب چيست؟

۳ بازديد

يوتيوب چيست؟

وتيوب يكي از شبكه هاي مجازي مي باشد كه سرويس رايگان و وب سايت رايگان را براي شما بازديدكنندگان گرامي در نظر دارد و شما مي توانيد آنها را به صورت آنلاين تماشا كنيد اولين بار يوتيوب در سال ۲۰۰۵ شروع به كار كرد و در حال حاضر يكي از پر بازديد ترين سايت ها و اپليكيشن هايي هست كه تقريباً ۶ ميليارد ساعت ويدئو در ماه در اين اپليكيشن و سايت بارگذاري مي شود يادگيري و سرگرمي شبكه اجتماعي يوتيوب مي باشد كه شما مي توانيد از يوتيوب در ديجيتال‌ ماركتينگ نيز استفاده كنيد. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. امروزه يكي از شبكه هايي كه مورد توجه كاربران ايراني قرار گرفته است شبكه يوتيوب مي باشد بنابراين اگر شما نيز مي خواهيد در كسب و كار خود موفق شويد قبل از هر كاري در يوتيوب حضور پيدا كرده و به صورت مستحكم در آن فعاليت نماييد.

در حال حاضر يك ميليارد كاربر در يوتيوب عضو هستند كه شما مي توانيد فيلم هايي مانند فيلم هاي هاليوود موسيقي فيلم تبليغات و آموزشي برگزار مي‌شوند را مشاهده كرده و همچنين امكان لايك بارگذاري و پيامك گذاري و انتشار ويدئو ها و غيره براي كاربران يوتيوب در نظر گرفته شده است.

شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد محبوب ترين شبكه اجتماعي در دنيا بعد از فيسبوك يوتيوب مي‌باشد كه به عنوان دومين شبكه اجتماعي در دنيا مورد استقبال قرار گرفته است داشته باشيد كه بارگذاري فيلم هايي كه در يوتيوب انجام شده است توسط افراد عادي مي باشد.

يكي از راه هاي سرمايه گذاري كه از ارزش بالايي برخوردار است بازاريابي با محتواي ويديويي مي باشد در نظر داشته باشيد كه ويدئوي يوتيوب معمولا با گوگل پيوند تنگاتنگي دارد كه شما مي توانيد براي بازاريابي و تجارت خود از اين دو استفاده كنيم چرا كه هر دو تاثيرگذار مي‌باشد.

شما اگر مي خواهيد براي اعتبار كسب و كارهاي آنلاين خود و تقويت آن اقدام كنيد پيشنهاد ما به شما توليد محتواي ويديويي مي باشد چرا كه بهترين روش براي اعتبار كسب و كارهاي آنلاين به حساب مي آيد براي موفقيت در كسب و كارهاي آنلاين و توسعه آن در يوتيوب اولين قدم دانلود يوتيوب مي باشد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

خريد فالوور

تنظيمات كاربردي اينستاگرام

۳ بازديد

تنظيمات كاربردي اينستاگرام

اينستاگرام از كاربردي ترين و يكي از پرطرفدار ترين شبكه هاي اجتماعي در عصر جديد و ارتباطات مي باشد. اين اپليكيشن روزانه هزاران مخاطب را به خود جذب كرده و محبوبيت زيادي را در بين افراد بدست آورده است. اغلب كاربراني هستند كه از بخش تنظيمات اين اپليكيشن اطلاعي نداره و كاربردهايي بسياري از بخش تنظيمات را نمي دانند. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. شايد حتي شخص شما هم دو يا سه مورد از ويژگي هاي بخش تنظيمات را دانسته و از آن استفاده كرده باشيد. پس از لمس اين آيكن، از قسمت پايين صفحه آيكن چرخ دنده با نوشته ي setting را انتخاب نماييد، سپس وارد بخش تنظيمات اينستاگرام خود ميشويد. براي ورود به تنظيمات اينستاگرام در سيستم عامل IOS و همچنين مرورگر سيستم، فقط با لمس آيكن چرخ دنده وارد اين بخش خواهيد شد.

پس از ورود به بخش تنظيمات، با گزينه ها و بخش هايي مختلف روبه رو شده كه شايد بعضي را بدانيد و بعضي از گزينه ها هم برايتان ناآشنا باشد كه ما‌ در ادامه برايتان توضيح داده و شمارا كاملا آشنا خواهيم كرد.

مهمترين تنظيمات كاربردي اينستاگرام

۱_follow contacts.استفاده ازاين گزينه باعث مي شود اشخاصي كه شماره موبايل آن ها را در گوشي خود ذخيره داريد در اينستاگرام پيدا كرده و فالو كنيد.

۲_invite friends by whatsapp.با فعال‌كردن اين گزينه،پيامكي كه داراي يك لينك دانلود و آيدي اينستاگرام شما مي‌باشد از طريق واتس آپ به دوستان خود بفرستيد و آن ها را هم به اينستاگرام دعوت كنيد.

۳_ invite friends by email.با فعال كردن اين گزينه هم،پيامكي مانند گزينه قبل را مي‌توانيد از طريق ايميل به دوستان خود ارسال كنيد.

۴_invite friends by sms.با فعال كردن اين گزينه پيام مذكور را مي توانيد از طريق پيامك براي دوستان خود ارسال كنيد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

افزايش بازديد لايو اينستاگرام

۳ بازديد

افزايش بازديد لايو اينستاگرام

يكي از قابليت هاي اينستاگرام كه همه كاربران اين شبكه مي توانند از آن استفاده كنند لايو است. افزايش بازديد لايو از اهميت بالايي به خصوص براي بلاگرها، افراد مشهور و صاحبان كسب و كار برخوردار است و زماني را تعيين مي كنند تا بتوانند با طرفداران خود به صورت مستقيم ارتباط داشته باشند. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. اما بايد ديد علت اينكه برخي لايوها بيش از چندين هزار ويو مي گيرند چيست؟

لايو اينستاگرام يك سري ترفند دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها تعداد ويو لايو را افزايش دهيد. در صورتي كه صاحب يك كسب و كار هستيد و يا تصميم داريد بلاگر شويد بايد از اين ترفندها استفاده كنيد تا بتوانيد افزايش بازديد لايو اينستاگرام را با تعداد ويو بالا تجربه كنيد. اگر به صورت اصولي و درست از آن ها استفاده كنيد و لايوهاي شما با محتواي خوب برگزار شود نه تنها مي توانيد يك لايو پر مخاطب داشته باشيد بلكه روز به روز نيز به تعداد فالورهايتان افزوده مي شود. پس در ادامه با ما همراه باشيد تا با ۶ تكنيك براي افزايش آمار بازيد لايو آشنا شويد.

تكنيك اول: براي لايو خود زمان دقيق مشخص كنيد

يكي از روش هاي افزايش بازديد لايو اينستاگرام اعلام ساعت دقيق براي آن است. شما مي خواهيد در مورد يك سري مطلب مفيد براي افزايش سوددهي كسب و كار خود در لايو استفاده كنيد. و از اين رو بهتر است فالورها از زمان دقيق آن با خبر باشند. حتي ممكن است پيج شما را به دوستان خود معرفي كنند تا آن ها نيز در ساعت مقرر پاي صحبت هاي شما بنشينند. براي اين كار مي توانيد قبلا از تعيين ساعت اعلاميه اي در پيج خود درباره صحبت هايي كه قرار است انجام دهيد بنويسيد.

تكنيك دوم: در ساعت هايي كه كابران بيشتري آنلاين هستند لايو برگزار كنيد

كاملا طبيعي است كه براي افزايش بازديد لايو اينستاگرام بهتر است آن را در ساعت هايي برگزار كنيد كه افراد فارغ از هر كار و دغدغه اي پاي صحبت هاي شما بنشينند و اصلا منطقي نيست كه بخواهيد براي كاربران خود مثلا ساعت ۹ صبح لايو برگزار كنيد. البته بستگي به اهداف و كسب و كار شما دارد. به عنوان مثال بيشتر كاربران شما خانم هستند. آن ها معمولا در فاصله زماني صبح تا بعد از ظهر زمان بيشتري براي گوش دادن به حرف هاي شما دارند.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

كار با اينستاگرام در كامپيوتر

۳ بازديد

كار با اينستاگرام در كامپيوتر

اينستاگرام يكي از اپليكيشن هاي بسيار پرطرفدار است كه روز به روز نيز به كاربران آن افزوده مي شود. نسخه اينستاگرام در كامپيوتر براي آسايش و راحتي كاربراني كه بيشتر وقت خود را پاي لپ تاپ و كامپيوتر مي گذارنند طراحي شده است. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. در اين مطلب با نحوه نصب و آموزش كار با اينستاگرام در كامپيوتر آشنا خواهيد شد. البته توجه داشته باشيد كه با وارد كردن آدرس اينستاگرام در مرورگر مي توانيد از آن استفاده كنيد. اما از تمام امكانات و ويژگي هايي كه اين اپليكيشن براي كاربران خود در نظر گرفته است به طور كامل نمي توانيد بهره ببريد. براي استفاده از اينستاگرام در كامپيوتر روش هاي مختلفي وجود دارد كه در ادامه به توضيح كامل درباره هريك از آن ها خواهيم پرداخت. پس با ما همراه باشيد.

استفاده از برنامه هاي شبيه ساز اندرويد

يكي از بهترين روش ها براي استفاده از اين اپليكيشن در كامپيوتر نصب برنامه هايي است كه با استفاده از آن ها مي توانيد سيستم عامل كامپيوتر خود را به محيط اندرويد تبديل كنيد و فايل هايي با فرمت APK را روي آن نصب كنيد. در اين صورت به راحتي مي توانيد اپليكيشن اينستاگرام را روي كاميپيوتر نصب كنيد و از ويژگي ها و امكانات آن بهره مند شويد.

ر مرحله بعدي آموزش ساخت اينستاگرام در كامپيوتر مي توانيد به سراغ نرم افزارهاي متعددي برويد كه محيط اندرويد را برايتان شبيه سازي كنند. تعداد آن ها زياد است و ممكن است انتخاب را برايتان دشوار كند. بهترين نرم افزارهاي شبيه ساز اندرويد براي كامپيوتر عبارتند از:

Bluestacks: يكي از برنامه هاي بسيار كابردي و با كيفيت است كه مي توانيد آن ا دانلود كنيد و در كامپيوتر خود نصب كنيد.

Droid4X: اين برنامه نيز همچون Bluestacks از كيفيت بالايي برخوردار است. فقط كافيست آن را دانلود كرده و به راحتي از آن در سيستم كامپيوتري خود بهره بگيريد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

خريد فالوور