20 روش براي افزايش دنبال كنندگان در اينستاگرام (بخش اول)

۸ بازديد

خريد فالوور

20 روش براي افزايش دنبال كنندگان در اينستاگرام (بخش اول)

اينستاگرام از شبكه‌هاي بسيار پر طرفدار و رايج اينترنت است. جايي كه كاربران مي‌توانند همديگر را ملاقات كنند و از تجربيات يكديگر استفاده كنند و يا تجربيات و خاطرات خود را در قالب يك عكس با يكديگر در ميان بگذارند. اخيراً ميليون‌ها كاربر به اينستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخير اينستاگرام در صدر شبكه‌هاي اجتماعي قرار گرفته است و اكنون سوال مهمي كه همه به دنبال پاسخ آن هستند اين است كه چگونه در اينستاگرام دنبال كنندگان يا Follower هايمان را افزايش دهيم؟ راحت ترين روش خريد فالوور واقعي است. اما روش هاي ديگري براي اين كار وجود دارد.

1. يك كاربر فعال باشيد:

اگر مي‌خواهيد Follower هايتان را افزايش دهيد مي‌بايست به صورت مداوم در اينستاگرام پست بگذاريد به خصوص در ساعت‌هاي شلوغي كه بيشتر ديده شويد. كاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در اين شبكه اجتماعي منتشر مي‌كنند.

2. دكمه‌هاي شبكه اجتماعي را در بلاگ يا سايت خود قرار دهيد:

شما بايد در موقعيت‌هاي استراتژيك دكمه‌هاي شبكه اجتماعي را در بلاگ خود قرار دهيد كه بهترين جايگاه آن در پائين مقاله است.

3. در وب سايت خود يك بنر از اينستاگرام اضافه كنيد:

در يك نقطه پر بيننده از وب سايت خود، بنري با عنوان " مرا Follow كنيد " يا چيزي شبيه به اين قرار دهيد. به خصوص در صفحه مخاطبين خود اين كار را بكنيد.

6. از هشتگ (#) استفاده كنيد:

اكثر كساني كه در اينستاگرام پست مي‌گذارند، از هشتگ براي پست‌هايشان استفاده مي‌كنند. اين كار باعث مي‌شود افراد بيشتري پست‌هاي شما را ببينند.

7. دوستان خود را در عكس‌ها تگ كنيد:

زماني كه شما دوستان خود را در عكس ها تگ مي‌كنيد، در اصل شما اين عكس را به پروفايل آن‌ها نيز اضافه مي‌كنيد و در بخش عكس‌هاي تگ شده آن‌ها قرار مي‌دهيد. اين باعث مي‌شود دوستان آن‌ها نيز عكسي كه منتشر كرده‌ايد را ببينند و همين موضوع باعث افزايش دنبال كنندگان شما شود.

8. با مردم در ارتباط باشيد:

اگر مي‌خواهيد معروف شويد در هر شبكه اجتماعي كه فكر مي‌كنيد بايد با مردم در ارتباط باشيد و با آن‌ها وارد مشورت، بحث و گفتگو شويد و از اين طريق اكانت هاي خود را تبليغ كنيد. بهترين روش در اينستاگرام شركت در بحث‌هاي نظرات صفحات پربازديد مي‌باشد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.