20 روش براي افزايش دنبال كنندگان در اينستاگرام (بخش دوم)

۸ بازديد

خريد فالوور

20 روش براي افزايش دنبال كنندگان در اينستاگرام (بخش دوم)

اينستاگرام از شبكه‌هاي بسيار پر طرفدار و رايج اينترنت است. جايي كه كاربران مي‌توانند همديگر را ملاقات كنند و از تجربيات يكديگر استفاده كنند و يا تجربيات و خاطرات خود را در قالب يك عكس با يكديگر در ميان بگذارند. اخيراً ميليون‌ها كاربر به اينستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخير اينستاگرام در صدر شبكه‌هاي اجتماعي قرار گرفته است و اكنون سوال مهمي كه همه به دنبال پاسخ آن هستند اين است كه چگونه در اينستاگرام دنبال كنندگان يا Follower هايمان را افزايش دهيم؟ راحت ترين روش خريد فالوور واقعي است. اما روش هاي ديگري براي اين كار وجود دارد.

9. بيوگرافي خود مثل عكس پروفايل و ... را به روز كنيد:

اطلاعات و بيوگرافي‌هاي لازم و ضروري را به پروفايل خود اضافه كنيد و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سايت و ايميل خود را نيز در بخش بيوگرافي قرار دهيد.

10. افرادي را دنبال كنيد كه با شما وجه مشترك دارند:

با جستجوي هشتگ هاي مرتبط با خودتان افرادي كه با شما وجه مشترك دارند را دنبال كنيد تا دنبال كنندگان آن‌ها نيز بتوانند شما را راحت تر پيدا كنند.

11. عكس‌هاي باكيفيت بفرستيد:

به اشتراك گذاري محتويات باكيفيت و پيام‌ها، تأثير مثبتي روي افزايش تعداد دنبال كنندگان مي‌گذارد.

12. در رخدادهاي عمومي شركت كنيد

يكي از مواردي كه هميشه مخاطبين را به سمت شما جلب مي‌كند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهاي عمومي است كه اين موضوع در ايران نيز بسيار بازدهي بالايي دارد. شما با تبريك گفتن عيد و يا انتشار يك مطلب مربوط به رخدادهاي عمومي مي‌توانيد ارتباط بسيار خوبي با دنبال كنندگان خودتان برقرار كنيد.

13. ويدئو را فراموش نكنيد:

يك قابليت مهم در اينستاگرام ويدئوهاي 1 دقيقه اي است كه به شما اين فرصت را مي‌دهد تا در60 ثانيه آنچه مي‌خواهيد به ديگران انتقال دهيد. انتشار ويدئو در پروفايل شما كمك مي‌كند تا پروفايل اينستاگرام شما زنده به نظر برسد و فقط عكس‌هاي ثابت و بدون صدا در آن ديده نشود.

14. در شبكه خود رقابت ايجاد كنيد:

نتايج نشان مي‌دهد تشويق كاربران به شركت در رقابت‌ها، بحث‌ها و حتي مسابقات نتيجه بسيار مناسبي در پي خواهد داشت. انجام اينگونه مسائل در يك شبكه اجتماعي مي‌تواند به محبوب تر شدن برند و افزايش Follower و ترافيك براي سايت منجر شود.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.