۲۷ روش افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت سوم)

۹ بازديد

خريد فالوور

۲۷ روش افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت سوم)

روش هاي زيادي براي افزايش فالوور اينستاگرام وجود دارد اما ساده ترين اين روش ها خريد فالوور واقعي است. اما روش هايي ديگري نيز وجود دارد كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم:

۴ شروع به پست گذاشتن

وقتي كه پروفايل خود را ايجاد و بهينه سازي كرديد، كسي را داشته باشيد كه آنها را اداره كند. و چيزهايي را يا دو چيز را درباره عكاسي و ويرايش عكس بدانيد، الان زمان شروع پست گذاشتن است. ايده خوبي است كه تعداد زيادي پست هاي عالي داشته باشيد، شايد ۱۵ عدد يا بيشتر، تا قبل از اينكه شروع كنيد كه واقعاً مردم را جذب كنيد.

براي افزايش فالوور اينستاگرام، وقتي مردم پروفايل شما را مي بينند، بهتر است تعداد زيادي از عكس هاي شما را  ببينند كه كل صفحه را پوشانده است. به جاي اينكه تعداد انگشت شماري ببينند، به اين ترتيب آنها با خبر مي شوند كه به طور مرتب مطلب مي‌نويسيد.

براي شروع پست گذاشتن در اينستاگرام، ابتدا قالب هاي محتوايي رسانه هاي اجتماعي را دانلود كنيد و شروع به برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام خود كنيد. با گذشت زمان، ميخواهيد كه عكس ها را با تاريخي كه دارند دسته بندي كنيد و كنار هم بگذاريد، مانند آخر هفته يا وقتي كه به تعطيلات مي رويد.

وقتي براي برنامه هاي پست گذاشتن شروع به برنامه ريزي مي كنيد شخصيت هاي بازار هدف خود را در ذهن داشته باشيد، مي توانيد به طور چشمگير زمان و فركانس پست گذاري خود را تغيير دهيد. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در منطقه زماني متفاوت هدف قرار مي دهيد. مي‌توانيد از قالب هاي رايگان استفاده كنيد.

برنامه خود را براي مخاطبان خاص خود كه ممكن است زمان بر باشد و آزمودن نياز داشته باشد بهينه سازي كنيد. طبق تحقيقاتي كه داشته‌ايم بهترين زمان براي پست گذاشتن در اينستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است. اگر در فكر افزايش فالوور اينستاگرام هستيد، در هر ساعتي به جز زمان ۳ تا ۴ بعد از ظهر پست بگذاريد. منطقه اي را در نظر بگيريد كه بازار هدف شما را تشكيل مي دهند. و نتايج را با هم تركيب كنيد تا به نتيجه نهايي برسيد. براي مخاطبان خارج از كشور فقط جاهايي را در نظر بگيريد كه مخاطبان شما در آن منطقه حضور دارند و استفاده مي كنند. با اين حال، به اين دليل كه اينستاگرام عمدتاً برنامه اي است كه روي دستگاههاي موبايل استفاده مي شود، كاربران تمايل دارند كه در هر زماني استفاده كنند.

اگر چه بسياري از كاربران در طول روزهاي كاري در ساعاتي كه كار نمي‌كنند، با محتواهاي اينستاگرام مشغول هستند. برخي از كسب و كارها با پست گذاشتن در ساعات ۰۲:۰۰ صبح يا ۰۵:۰۰ بعد از ظهر و در روزهاي چهارشنبه ۰۷:۰۰ بعد از ظهر موفق هستند. شما هم بررسي كنيد ببينيد چه ساعتي براي مخاطبان شما مناسب است.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.