20 روش براي افزايش دنبال كنندگان در اينستاگرام (بخش سوم)

۸ بازديد

خريد فالوور

20 روش براي افزايش دنبال كنندگان در اينستاگرام (بخش سوم)

اينستاگرام از شبكه‌هاي بسيار پر طرفدار و رايج اينترنت است. جايي كه كاربران مي‌توانند همديگر را ملاقات كنند و از تجربيات يكديگر استفاده كنند و يا تجربيات و خاطرات خود را در قالب يك عكس با يكديگر در ميان بگذارند. اخيراً ميليون‌ها كاربر به اينستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخير اينستاگرام در صدر شبكه‌هاي اجتماعي قرار گرفته است و اكنون سوال مهمي كه همه به دنبال پاسخ آن هستند اين است كه چگونه در اينستاگرام دنبال كنندگان يا Follower هايمان را افزايش دهيم؟ راحت ترين روش خريد فالوور واقعي است. اما روش هاي ديگري براي اين كار وجود دارد.

15. پروفايل فيسبوك خود را به اينستاگرام متصل كنيد:

روش بسيار راحتي براي اتصال فيسبوك به اينستاگرام وجود دارند. در اين روش، به راحتي مي‌توانيد پيام‌ها و پست‌هاي مشابه را بين تمام افرادي كه با آن‌ها در ارتباط هستيد به اشتراك بگذاريد و اين پيام‌ها و پست‌ها را در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف منتشر كرده و در نتيجه ارتباطات خود را گسترش دهيد.

16. از پروفايل اينستاگرام در زمان نظر دهي در بلاگ ها استفاده كنيد:

وقتي در يك بلاگ در حال درج نظر مي‌باشيد، اين ايده خوبي است كه پروفايل اينستاگرام خود را به شكل يك لينك در محتواي متن نظر خود اضافه كنيد. اين مورد باعث مي‌شود تا با نويسندگان وب سايت‌ها يا بلاگ ها ارتباط برقرار كرده و آن‌ها را براي دنبال كردن شما تشويق كنيد.

17. از افرادي كه به شما كمك كرده‌اند ياد كرده و از آن‌ها تشكر كنيد:

وقتي مردم پيام‌هاي شما را Like مي‌كنند، يا از شما در نظرات تشكر مي‌كنند و يا حتي اسم و نام كاربري شما را منتشر مي‌كنند، شما هم بايد همين كارها را در قبال آن‌ها انجام دهيد. با اين كار نه تنها يك حركت دوستانه و همه پسند كرده‌ايد، بلكه باعث مي‌شويد تا اينگونه افراد بيش از پيش شما را پشتيباني كرده و دوباره دست به چنين كارهايي بزنند.

18. از مطالب بي محتوا و اسپم دوري كنيد، صادق و شفاف باشيد:

اگر از روش‌هاي اسپم براي جذب دنبال كننده استفاده كنيد، به زودي آن‌ها شما را UnFollow كرده و احتمالاً به دوستانشان نيز اين را پيشنهاد مي‌كنند. اين حركت به‌شدت در شهرت و محبوبيت شما تأثير منفي مي‌گذارد. اين را به خاطر داشته باشيد كه صادقانه رفتار كردن و شفاف بودن به شما كمك مي‌كند تا نه تنها دنبال كنندگان بيشتري داشته باشيد، بلكه از خودتان نام خوبي به جاي بگذاريد.

19. يك ليست از مطالب مفيد تهيه كنيد:

همانطور كه در يكي از موارد بالا گفتيم، تهيه كردن و ارسال پيام‌هاي باكيفيت حائز اهميت است. با توجه به اينكه شما نمي‌توانيد تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اينستاگرام باشيد، يا اينكه گاهي اوقات چيز باكيفيت و مناسبي براي ارسال نداريد، مي‌توانيد يك ليست از موضوعات جذاب تهيه كرده و هر از گاهي در اينجور شرايط آن‌ها را منتشر كنيد. اين موضوعات جذاب مي‌تواند اخبار، آموزش و يا مقاله‌هاي مختلف باشد.

20. پيشنهادهاي ويژه‌اي فقط براي دنبال كنندگان اينستاگرام داشته باشيد:

شركت‌هاي بزرگي مانند كوكاكولا يا ردبول و حتي ديجي كالا در ايران براي دنبال كنندگان خودشان در اينستاگرام پيشنهادهاي ويژه‌اي ارائه مي‌دهند.

مثلاً با ارائه تخفيف‌هاي ويژه فقط در اينستاگرام يا راه اندازي مسابقات در صفحه خودتان مي‌توانيد اينستاگرام خودتان را از وب سايتتان مجزا كنيد تا ديگران را ترغيب به دنبال كردن اينستاگرام خود به صورت مجزا نيز بكنيد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.