كار با اينستاگرام در كامپيوتر

۴ بازديد

كار با اينستاگرام در كامپيوتر

اينستاگرام يكي از اپليكيشن هاي بسيار پرطرفدار است كه روز به روز نيز به كاربران آن افزوده مي شود. نسخه اينستاگرام در كامپيوتر براي آسايش و راحتي كاربراني كه بيشتر وقت خود را پاي لپ تاپ و كامپيوتر مي گذارنند طراحي شده است. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. در اين مطلب با نحوه نصب و آموزش كار با اينستاگرام در كامپيوتر آشنا خواهيد شد. البته توجه داشته باشيد كه با وارد كردن آدرس اينستاگرام در مرورگر مي توانيد از آن استفاده كنيد. اما از تمام امكانات و ويژگي هايي كه اين اپليكيشن براي كاربران خود در نظر گرفته است به طور كامل نمي توانيد بهره ببريد. براي استفاده از اينستاگرام در كامپيوتر روش هاي مختلفي وجود دارد كه در ادامه به توضيح كامل درباره هريك از آن ها خواهيم پرداخت. پس با ما همراه باشيد.

استفاده از برنامه هاي شبيه ساز اندرويد

يكي از بهترين روش ها براي استفاده از اين اپليكيشن در كامپيوتر نصب برنامه هايي است كه با استفاده از آن ها مي توانيد سيستم عامل كامپيوتر خود را به محيط اندرويد تبديل كنيد و فايل هايي با فرمت APK را روي آن نصب كنيد. در اين صورت به راحتي مي توانيد اپليكيشن اينستاگرام را روي كاميپيوتر نصب كنيد و از ويژگي ها و امكانات آن بهره مند شويد.

ر مرحله بعدي آموزش ساخت اينستاگرام در كامپيوتر مي توانيد به سراغ نرم افزارهاي متعددي برويد كه محيط اندرويد را برايتان شبيه سازي كنند. تعداد آن ها زياد است و ممكن است انتخاب را برايتان دشوار كند. بهترين نرم افزارهاي شبيه ساز اندرويد براي كامپيوتر عبارتند از:

Bluestacks: يكي از برنامه هاي بسيار كابردي و با كيفيت است كه مي توانيد آن ا دانلود كنيد و در كامپيوتر خود نصب كنيد.

Droid4X: اين برنامه نيز همچون Bluestacks از كيفيت بالايي برخوردار است. فقط كافيست آن را دانلود كرده و به راحتي از آن در سيستم كامپيوتري خود بهره بگيريد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.