استفاده از اينستاگرام براي بازاريابي

۴ بازديد

استفاده از اينستاگرام براي بازاريابي

امروزه يكي از محورهاي اصلي براي بازاريابي استفاده از اينستاگرام مي باشد چرا كه در اينستاگرام طيف وسيعي از مخاطبان مي باشند كه باعث اثربخشي بازاريابي مي شود. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالور ايراني است. در بازاريابي اينستاگرام تاثير مستقيم بر جذب مشتريان مي باشد تحقيقات و مطالعات فراواني كه انجام شده است تقريباً ۸۰ درصد كاربران اينستاگرام از برند خاصي پيروي مي كنند كه در شبكه‌هاي اجتماعي پيج هاي آنها را دنبال مي‌كنند و 60 درصد آن‌ها محصولات را از طريق همين تبليغات اينستاگرامي خريداري مي كنند.

داشته باشيد كه اگر شما محصولاتي را در شبكه اينستاگرام تبليغ كنيد تقريباً 30 درصد كاربران از آن استقبال كرده و خريداري مي‌كند.

اكثر مردم جهت كشف و خريد محصولات و خدمات جديد است و بندهاي خاصي تبليغات اينستاگرام را مشاهده ميكنند كه يكي از شبكه هاي اجتماعي پرطرفدار اينستاگرام مي باشد.

كسب و كارهايي كه اينستاگرام تبليغ مي‌كنند بسيار خوب و قابل توجهي را از آن خود كردند كه مي خواهيم شما را با بازاريابي در اينستاگرام آشنا كنيم.

بازاريابي اينستاگرامي با ساختن حساب تجاري

شما مي توانيد پس از نصب برنامه اينستاگرام مي توانيد اكانت اينستاگرام را نصب كنيد در نظر داشته باشيد يا اكانتي كه شما براي خود مي سازيد شخصي مي باشند و براي اينكه به حساب تجاري تبديل كنيد وارد تنظيمات اينستاگرام شويد و از قسمت اكانت از گزينهSwitch to Professional Account را انتخاب كنيد.

پس از آن گزينه Business را انتخاب كنيد.

حالا وقت آن است كه شما نوع كسب و كار خود را انتخاب نماييد.

پس از آن مي توانيد وارد صفحه خود شده و شروع به فعاليت نماييد در نظر داشته باشيد كه در شبكه اجتماعي اينستاگرام شما ميتوانيد به صفحه تجاري فيسبوك نيز متصل شويد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.