افزايش بازديد لايو اينستاگرام

۴ بازديد

افزايش بازديد لايو اينستاگرام

يكي از قابليت هاي اينستاگرام كه همه كاربران اين شبكه مي توانند از آن استفاده كنند لايو است. افزايش بازديد لايو از اهميت بالايي به خصوص براي بلاگرها، افراد مشهور و صاحبان كسب و كار برخوردار است و زماني را تعيين مي كنند تا بتوانند با طرفداران خود به صورت مستقيم ارتباط داشته باشند. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. اما بايد ديد علت اينكه برخي لايوها بيش از چندين هزار ويو مي گيرند چيست؟

لايو اينستاگرام يك سري ترفند دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها تعداد ويو لايو را افزايش دهيد. در صورتي كه صاحب يك كسب و كار هستيد و يا تصميم داريد بلاگر شويد بايد از اين ترفندها استفاده كنيد تا بتوانيد افزايش بازديد لايو اينستاگرام را با تعداد ويو بالا تجربه كنيد. اگر به صورت اصولي و درست از آن ها استفاده كنيد و لايوهاي شما با محتواي خوب برگزار شود نه تنها مي توانيد يك لايو پر مخاطب داشته باشيد بلكه روز به روز نيز به تعداد فالورهايتان افزوده مي شود. پس در ادامه با ما همراه باشيد تا با ۶ تكنيك براي افزايش آمار بازيد لايو آشنا شويد.

تكنيك اول: براي لايو خود زمان دقيق مشخص كنيد

يكي از روش هاي افزايش بازديد لايو اينستاگرام اعلام ساعت دقيق براي آن است. شما مي خواهيد در مورد يك سري مطلب مفيد براي افزايش سوددهي كسب و كار خود در لايو استفاده كنيد. و از اين رو بهتر است فالورها از زمان دقيق آن با خبر باشند. حتي ممكن است پيج شما را به دوستان خود معرفي كنند تا آن ها نيز در ساعت مقرر پاي صحبت هاي شما بنشينند. براي اين كار مي توانيد قبلا از تعيين ساعت اعلاميه اي در پيج خود درباره صحبت هايي كه قرار است انجام دهيد بنويسيد.

تكنيك دوم: در ساعت هايي كه كابران بيشتري آنلاين هستند لايو برگزار كنيد

كاملا طبيعي است كه براي افزايش بازديد لايو اينستاگرام بهتر است آن را در ساعت هايي برگزار كنيد كه افراد فارغ از هر كار و دغدغه اي پاي صحبت هاي شما بنشينند و اصلا منطقي نيست كه بخواهيد براي كاربران خود مثلا ساعت ۹ صبح لايو برگزار كنيد. البته بستگي به اهداف و كسب و كار شما دارد. به عنوان مثال بيشتر كاربران شما خانم هستند. آن ها معمولا در فاصله زماني صبح تا بعد از ظهر زمان بيشتري براي گوش دادن به حرف هاي شما دارند.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.