بوك مارك كردن پست هاي اينستاگرام

۵ بازديد

بوك مارك كردن پست هاي اينستاگرام

بوكمارك كردن و غير فعال كردن كامنت پست هاي اينستاگرام – يكي از پركاربرد ترين شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام مي باشد كه از محبوبيت بالايي برخوردار مي باشد در نظر داشته باشيد. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. اگر شما مي‌خواهيد از اپليكيشن اينستاگرام كسب درآمد كنيد بايد اطلاعات خود را نسبت به اين اپليكيشن روز به روز به روز رساني كنيد چرا كه اينستاگرام دائماً در حال به روز رساني مي باشد.

در اين مطلب قصد داريم دو قابليت جديد اينستاگرام يعني بوك مارك كردن و غير فعال كردن كامنت هاي اينستاگرام را براي شما بازديد كنندگان گرامي شرح دهيم تا بتوانيد در اكانت خود در صورت نياز از اين دو قابليت استفاده نمائيد پس اين مطالب را با دقت مطالعه كرده و اگر سوال يا پرسشي داشتيد مي توانيد با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را راهنمايي كنند.

بوك مارك كردن چيست ؟

بوك مارك كردن يعني شما پست هاي مورد علاقه خود را در يك دسته بندي مشخص قرار دهيد اكانت شما بخشي به نام بوك مارك وجود دارد كه شما مي توانيد هر پست مورد پسند تان را بوك مارك كنيد در دسته‌ بندي‌ هاي خواص خود در داخل بوك مارك قرار مي گيرد شما در هر زمان كه تمايل به تماشاي پست هاي مورد علاقه خود يا همان بوك ماركشده ها شديد مي توانيد به بخش بوك مارك مراجعه نماييد قبل از آپديت اينستاگرام شما اگر پستي را پس از آن كرده بوديم و براي دفعات بعد اگر نياز داشتيد به آن پست مراجعه كنيد بايد به قسمت تنظيمات رفته و پوست هاي لايك شده را نگاه مي كرديد تا بتوانيد پست مورد پسند خود را دوباره مشاهده نماييد اما با اضافه كردن ويژگي بوك مارك در اينستاگرام شما كافيست پست مورد نظر را ذخيره نماييد.

آموزش بوك مارك كردن پست هاي اينستاگرام

قبل از آموزش بوك مارك كردن و پست ها اپليكيشن اينستاگرام موجود در تلفن همراه خود را آپديت نماييد تا آيكون جديد كه بسيار شبيه به مدال هاي افتخار مي باشد را در اينستاگرام خود مشاهده نماييد شما مي توانيد تمامي عكس ها ويديو ها و هر پست ديگري را كه مشاهده كرديد و مورد پسند شما بود بوك مارك كنيد.

بوك مارك كردن پست اينستاگرام بسيار راحت مي باشد و هيچ‌گونه پيچيدگي به همراه ندارد در ادامه عكسي را براي شما قرار داده ايم تا شما به راحتي بوك مارك كردن را ياد بگيريد و پست مورد نظر را به ليست پست هاي مورد علاقه خود يا همان آرشيو بوك مارك اكانت اينستاگرام اضافه نماييد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.