بهترين زمان براي گذاشتن استوري

۵ بازديد

بهترين زمان براي گذاشتن استوري 

يكي از پركاربرد ترين قابليت هايي كه اينستاگرام براي كاربران خود ايجاد كرده است ، گذاشتن استوري در اينستاگرام است كه جايگاه آن در دايره هاي اطراف تصوير پروفايل كاربران مي باشد . معمولاً روزانه ۲۵۰ ميليون نفر از مردم جهان از اين قابليت استفاده مي‌كنند. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. كارايي استوري يا داستان هاي اينستاگرام اين است كه به كاربر اين اجازه را مي دهد تا رويداد هاي روزانه خود را با اطرافيانش به اشتراك بگذارد ، مثلاً از مكان هايي كه سفر رفته و يا نقاط ديدني جهان و يا موضوعات ديگري همچون اخبار روزانه ، عقايد ، تصاوير جذاب ، هنر ، فيلم هاي طنز و متنوع كه به مدت ۲۴ ساعت در صفحه اينستاگرام كاربران قرار دارد . اگر مي خواهيد نحوه گذاشتن استوري در اينستاگرام را ياد بگيريد ما را تا پايان همراهي كنيد چرا كه در ادامه خواهيم گفت بهترين زمان استوري چه زماني مي باشد . براي وارد شدن به قسمت استوري ابتدا كاربر بايد وارد صفحه شخصي خود شده و دكمه + آبي رنگ كنار تصوير پروفايل خود را لمس كند . پس از اين مرحله براي گرفتن عكس روي دكمه دايره كه در پايين صفحه قرار دارد ، كليك كند و براي ضبط ويديو نيز مي‌تواند آن قسمت را لمس كرده و نگه دارد.

گذاشتن استوري از گالري گوشي

براي تهيه يك فيلم كاربر ديگر نيازي به نگه داشتن و يا فشار دادن آن ندارد بلكه به راحتي مي‌ تواند گزينه هندزفري در انتخاب گر قالب را كليك كند كه به فرد امكان ضبط يك فيلم را خواهد داد . هنگامي كه كار بر روي دكمه هندزفري كليك كند و آن را به مدت چند ثانيه نگه دارد يك زمان سنج برايش بر روي گوشي ظاهر شده كه تا زمان شروع فيلم شمارش معكوس دارد ؛ در نتيجه پس از آن كاربر به راحتي مي تواند تلفن خود را نگه دارد.

يكي از قابليت هاي جذاب و خوبي كه استوري دارد افزايش نشاط و سرگرمي به عكس هاي كاربران مي باشد . براي كاربران يك سري فيلتر هايي وجود دارد كه آن ها را قادر مي‌سازد پس از عكس گرفتن و يا ضبط فيلم آن را به سمت راست كشيده و براي استوري خويش رنگ و قالب بهتري با توجه به سليقه خويش انتخاب كنند و افراد همچنين مي توانند با كليك كردن بر روي نماد چهره در گوشه پايين سمت راست و انتخاب فيلتر از منو فيلتر هاي ديگري را به استوري خود بيفزايند.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.