راه حلي آسان براي خارج شدن از ريپورت تلگرام

۴ بازديد

راه حلي آسان براي خارج شدن از ريپورت تلگرام

يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. بهترين روش براي خارج شدن از ريپورت تلگرام اين است كه : درخواست رفع ريپورت از طريق چت با پشتيباني انجام مي گردد . اين يك روش كاملاً جالب براي خروج از حالت ريپورت تلگرام است است كه كاربر به سرعت پاسخ مي گيرد البته اين روش نيازمند تسلط كافي فرد به زبان انگليسي است است چرا كه كاربر بايد قادر باشند به صورت آنلاين و به زبان انگليسي با پشتيباني تلگرام چت كند . براي انجام اين كار بايد مراحلي كه در زير گفته مي شود ، انجام دهد :

كاربر وارد تلگرام شده و گزينه Settings يا همان تنظيمات را انتخاب نمايد ، سپس از داخل تنظيمات بايد گزينه Ask a Question انتخاب كند و سپس گزينه ASK A VOLUNTEER انتخاب نمايد .در چنين حالتي براي كاربر يك پنجره چت كردن باز مي شود ، كه از اين طريق مي‌تواند پيام خود را براي پشتيباني تلگرام ارسال كند و از آن ها درخواست خروج از ريپورت تلگرام نمايد .

راه حلي آسان براي خارج شدن از ريپورت تلگرام

شيوه ديگر خروج از ريپورت تلگرام از طريق استفاده از ربات اسپم بوت امكان پذير است . در اين شيوه فردي كه دچار ريپورت شده با استفاده از يك ربات رسمي با نام Spam Info Bot از تلگرام درخواست رفع ريپورت ميكند و در صورتي كه كاربر سابقه اش چنان بد نباشد در يك مدت كوتاهي محدوديت هايي كه بر روي اكانت وي اعمال شده است ، برداشته مي شود و فرد از حالت ريپورت خارج مي گردد .

براي استفاده از اين ربات كاربر بايد ابتدا ربات اسپم بوت (@spambot) را در اكانت تلگرام خود اجرا نموده و روي گزينه Start يا همان شروع كليك كند تا از اين طريق فعاليت ربات آغاز شود .

 

در چنين حالتي اگر اكانت تلگرام كاربر ، ريپورت شده باشد با پيامي به كاربر مي فهماند كه اكانتش دچار ريپورت اسپم شده است . سپس بايد از گزينه هاي زير صفحه گزينه This is a Mistake را انتخاب نمايد .

صفحه اي برايش باز مي شود كه دو گزينه بله و خير در آن وجود دارد و كاربر بايستي گزينه Yes را در اين مرحله انتخاب كند.

در اين مرحله بايد گزينه No, I’ll never do any of this را برگزيند .

در مرحله آخر كاربر بايد يك پيام براي تيم پشتيباني تلگرام بنويسد و توضيح دهد كه اين اكانت به اشتباه ريپورت شده است و اكنون از تيم پشتيباني مي خواهد كه آن را از حالت ريپورت خارج كند . متن پيام ارسالي در اين مرحله بسيار حائز اهميت است .

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.