تنظيمات كاربردي اينستاگرام

۴ بازديد

تنظيمات كاربردي اينستاگرام

اينستاگرام از كاربردي ترين و يكي از پرطرفدار ترين شبكه هاي اجتماعي در عصر جديد و ارتباطات مي باشد. اين اپليكيشن روزانه هزاران مخاطب را به خود جذب كرده و محبوبيت زيادي را در بين افراد بدست آورده است. اغلب كاربراني هستند كه از بخش تنظيمات اين اپليكيشن اطلاعي نداره و كاربردهايي بسياري از بخش تنظيمات را نمي دانند. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. شايد حتي شخص شما هم دو يا سه مورد از ويژگي هاي بخش تنظيمات را دانسته و از آن استفاده كرده باشيد. پس از لمس اين آيكن، از قسمت پايين صفحه آيكن چرخ دنده با نوشته ي setting را انتخاب نماييد، سپس وارد بخش تنظيمات اينستاگرام خود ميشويد. براي ورود به تنظيمات اينستاگرام در سيستم عامل IOS و همچنين مرورگر سيستم، فقط با لمس آيكن چرخ دنده وارد اين بخش خواهيد شد.

پس از ورود به بخش تنظيمات، با گزينه ها و بخش هايي مختلف روبه رو شده كه شايد بعضي را بدانيد و بعضي از گزينه ها هم برايتان ناآشنا باشد كه ما‌ در ادامه برايتان توضيح داده و شمارا كاملا آشنا خواهيم كرد.

مهمترين تنظيمات كاربردي اينستاگرام

۱_follow contacts.استفاده ازاين گزينه باعث مي شود اشخاصي كه شماره موبايل آن ها را در گوشي خود ذخيره داريد در اينستاگرام پيدا كرده و فالو كنيد.

۲_invite friends by whatsapp.با فعال‌كردن اين گزينه،پيامكي كه داراي يك لينك دانلود و آيدي اينستاگرام شما مي‌باشد از طريق واتس آپ به دوستان خود بفرستيد و آن ها را هم به اينستاگرام دعوت كنيد.

۳_ invite friends by email.با فعال كردن اين گزينه هم،پيامكي مانند گزينه قبل را مي‌توانيد از طريق ايميل به دوستان خود ارسال كنيد.

۴_invite friends by sms.با فعال كردن اين گزينه پيام مذكور را مي توانيد از طريق پيامك براي دوستان خود ارسال كنيد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.