جلوگيري از پخش خودكار فيلم ها در تلگرام

۴ بازديد

جلوگيري از پخش خودكار فيلم ها در تلگرام

ذخيره خودكار فيلم ها و عكس ها :

وقتي عكس يا فيلمي دانلود مي شود به صورت خودكار در پوشه عكس ها و فيلم ها مي رود. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است. باعث به هم ريخته شدن آلبوم عكس ها و ويديو ها مي گردد و حتي گاهي برخي از عكس ها و فيلم هايي كه يك بار آنها را ديده ايم و ديگر نيازي به آنها نيست نيز ذخيره مي شود براي اينكه مانع از اين كار شويم در تنظيمات تلگرام به بخش Data and Storage رفته و در قسمت پايين صفحه گزينه Save Incoming Photos را انتخاب كنيد ، در اين قسمت مي توانيد به راحتي انتخاب كنيد كه چه عكس‌ها و فيلم‌هاي سيو شود مثلاً عكس هايي كه در چت‌ خصوصي و گروه ها يا كانال ها است سيو شود كه اين بستگي به كاربر دارد مي تواند اين گزينه ها را فعال كند يا غير فعال سازد .

پاك كردن حافظه موقت :

گاهي اوقات دانلود هاي زياد باعث اشغال شدن فضاي بيش از حد از حافظه گوشي مي شود كه اين اتفاق براي بسياري از كاربران افتاده كه در نوار بالاي گوشي هشدار ” فضاي محل ذخيره پر است ” مي آيد ، در نتيجه براي آزاد كردن فضاي گوشي كافي است كه به قسمت تنظيمات تلگرام رفته و در آنجا گزينه Data and Storage را انتخاب نموده و در آنجا بر روي گزينه Storage Usage كليك كنيد و منتظر شويد تا صفحه لود شود ، در صفحه باز شده گزينه Keep Media در حالت عادي به صورت Forever مي باشد كه با كليك كردن بر روي آن شما مي توانيد گزينه هاي ديگري را مشاهده كنيد و طبق سليقه خود يكي از آن ها را فعال كنيد مثلاً مي توانيد گزينه سه روز را فعال سازيد و پس از سه روز متوجه ميشويد كه حافظه موقت تلگرام شما پاك شده است .

كاربران مي‌توانند بر روي گزينه Forever قرار دهند و به صورت دستي حافظه جانبي تلگرام خود را پاك كنند بدين صورت كه بر روي گزينه Clear كليك كرده و ميزان حجمي كه در گوشي اشغال شده است را به راحتي خالي مي كنند ، البته در اين قسمت مي توانيد انتخاب كنيد كه فقط ميزان حافظه اشغال شده توسط عكس ها يا موزيك يا ويديو و غيره خالي شود كه اين بستگي به نظر كاربران دارد. اگر كاربران مي خواهند كه تمام فضاي اشغال شده توسط فايل هاي دانلود شده را خالي كنند مي توانند گزينه Clear cache را انتخاب نموده و ميزان حافظه را خالي كنند ممكن است در گوشي هاي قديمي مقداري زمان ببرد .

جلوگيري از پخش خودكار فيلم ها و گيف ها :

يكي از مسائلي كه ممكن است هر كاربري با آن مواجه شده باشد اين است كه برخي فيلم ها و گيف ها بطور خودكار پخش شوند كه مسئله زياد خوشايندي نيست ، وارد منوي Data and Storage شده و به پايين صفحه مراجعه كنيد كه نوشته شده Autoplay Media ، در اين قسمت شما مي توانيد گزينه گيف ها و ويديو ها را جهت پخش خودكار فعال سازيد در غير اينصورت اگر تمايلي به پخش خودكار آنها نداريد ميتوانيد اين گزينه را غير فعال سازيد .

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

 فیلم های فانتزی

1-شکارچی ترول (2010) Trollhunter

  • ژانر: ترسناک/هیجان انگیز
  • امتیازها: IMDb 7، امتیاز گوگل 86 ،Rotten Tomatoes 82
  • جوایز دریافتی : برنده بهترین جلوه های بصری جایزه آماندا
  • دانلود

این فیلم فانتزی سیاه نروژی، یک اثر غم انگیز از کارگردان، آندره اورودال است که فیلمهای ترسناک فوق العاده “The autopsy of Jane Doe” و “Scary stories to tell in the dark” را کارگردانی کرده است. “شکارچی ترول” درباره یک گروه فیلم برداری است که یک شکارچی ترول را در نروژ تعقیب و برخورد های خطرناک را با این موجودات افسانه ای تجربه می کنند. این فیلم افسانه ای، تخیلی، الهام بخش و بسیار سرگرم کننده یکی از بهترین فیلم هایی است که در 10 سال گذشته اکران شده و داستان را از پرداختن به هر ژانر دیگری بی نیاز می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.