پرسش و پاسخ‌هايي در مورد استفاده از اينستاگرام وكاربردهاي آن

۴ بازديد

پرسش و پاسخ‌هايي در مورد استفاده از اينستاگرام وكاربردهاي آن

اينستاگرام يكي از پركاربردترين و پر استفاده ترين اپليكيشن هاي شبكه مجازي مي باشد كه امروزه همه ي كساني را كه مي شناسيم در اينستاگرام يك اكانت را براي خود ايجاد كرده است. يكي ديگر روش هاي افزايش فالور، خريد فالوور ايراني است.  برخي از افراد براي كسب و كار خود اين اكانت ها را فعال مي كنند. اما در نظر داشته باشيد كه شما بايد با توليد محتوا و قوانين و تنظيم اينستاگرام آشنا باشيد تا بتوانيد به خوبي از طريق پيج اينستاگرام خود محصولي را به فروش برسانيد و يا تفكر و ايده هاي خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد‌. در اين متن قصد داريم تا برخي از سوال هاي رايج درباره اينستاگرام‌ را براي شما قرار مي دهيم تا بتوانيد شما به راحتي از اينستاگرام جهت رونق كسب و كار خود بهره‌مند شويد.

كامنت هاي اينستاگرام را چگونه فيلتر كنيم؟

پرسش و پاسخ‌هايي در مورد استفاده از اينستاگرام – يكي از امكاناتي كه برنامه اينستاگرام در اختيار كاربران قرار داده است اين است كه مي‌توانند كامنت هاي دريافتي را فيلتر كنند اگر ميخواهيد كامنت هاي دريافتي را فيلتر كنيد ما در ادامه به شما آموزش خواهيم داد.

براي غير فعال كردن تماس هاي دريافتي به بخش پروفايل اكانت خود برويد و گزينه Comments را انتخاب كنيد.

با فعال كردن گزينه Hide lnappropriate Comments شما مي توانيد با فعال كردن اين گزينه كامنت هاي دريافتي را فيلتر نمائيد .در نظر داشته باشيد كه اين گزينه به صورت اتوماتيك عبارات پيشرفت توسط اينستاگرام تعريف مي‌شود فيلتر مي شود اگر شما به عبارت ديگر مورد نظر خود داريد مي توانيد توسط گزينه Custom Keywords عبارت مورد نظر خود را اضافه كرده تا فيلتر شود و در آخر گزينه Done را بزنيد تا تمامي تغييرات ذخيره شود.

شما با انجام اين مراحل مي توانيد كامنت هاي اينستاگرام را فيلتر نماييد اما به محض اينكه اين گزينه را غيرفعال كنيد تمامي كامنت هايي كه گذاشته شده را به حالت اصلي بازگشته و قابل نمايش مي باشد.

اگر درخواست موافقت كاربري را به اشتباه اينستاگرام قبول كرديم چه اقدامي انجام دهيم؟

شما مي توانيد به پروفايل شخص مورد نظر برويد و وي را بلاك كنيد در نظر داشته باشيد كه پس از بلاك كردن فرد مورد نظر هيچ گونه اعلام يا نوتيفيكيشني از اكانت شما دريافت نخواهد كرد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.