تفاوت اكانت معمولي با اكانت تجاري

۴ بازديد

تفاوت اكانت معمولي با اكانت تجاري

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي محبوب و پرطرفدار است كه روز به روز نيز به تعداد كاربران آن افزوده مي شود. مديران شبكه سه نوع اكانت در اختيار كاربران قرار داده اند تا متناسب با فعاليت خود و ويژگي هاي اين اكانت ها بهترين نوع را براي خود برگزينند. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. هريك از اين اكانت ها ابزارها و خصوصيات خاص خود را دارند. در ادامه با انواع اكانت و مزايا و معايب هريك و تفاوت اكانت معمولي و تجاري آشنا خواهيد شد. پس در ادامه با ما همراه باشيد.

انواع اكانت هاي اينستاگرام

بايد متناسب با نوع فعاليتتان در اينستاگرام و يا نوع كسب و كار خود يكي از اكانت هاي معمولي يا شخصي، كريتور و يا بيزينسي را انتخاب كنيد.

آشنايي با اكانت معمولي

اكانت معمولي براي استفاده شخصي تعريف شده است. از اين اكانت براي ارتباط با دوستان، آشنايان و اقوام استفاده مي شود. اين پيج را مي توانيد طبق ميل خود به صورت عمومي و يا خصوصي تغيير دهيد. تمامي امكانات اوليه از جمله ارسال پست و استوري، IGTV و لايك و كامنت براي اين اكانت فراهم است. مي توانيد اين پيج را به حساب هاي ديگر خود در شبكه هاي احتماعي ديگر از جمله توييتر و فيس بوك متصل كنيد. تمامي امكانات ساده اينستاگرام براي اين كانت قابل استفاده است. اين اكانت براي افرادي مناسب است كه علاقه اي به كسب درآمد از طريق اينستاگرام ندارند و نمي خواهند هيچ محصول و يا خدماتي را به كاربران ديگر بفروشند. در واقع مي توان گفت علاقه اي به تمركز روي محتواي منتشر شده خود ندارند.

آشنايي با اكانت كريتور

جديدترين نوع اكانت اينستاگرام است كه مناسب براي چهره هاي معروف، اينفلوئنسرها و همچنين انواع توليدكنندگان محتوا مي باشد. اين اكانت در رده اي بالاتر از اكانت معمولي و در رده اي پايين تر از اكانت تجاري قرار دارد. اما از آنجا كه در اين مطلب قرار است در مورد تفاوت اكانت هاي معمولي با اكانت هاي بيزينسي صحبت كنيم به همين ميزان توضيح بسنده مي كنيم.

آشنايي با اكانت بيزينس

اكانت تجاري و يا بيزينسي شباهت بسياري به اكانت كريتور دارد. اين اكانت نقش بسزايي در مديريت يك برند، تبليغات و همچين بازاريابي يك كسب و كار ايفا مي كند. كسب و كارها با داشتن اكانت تجاري مي توانند خود را به تمامي كاربران از سراسر جهان معرفي كنند و در آن ها حس اعتماد و تاييد را القا كنند. در واقع اين حساب فروشگاه شماست و همچنين كسب و كارهاي مختلف مي توانند با اين اكانت با مشتريان خود ارتباط بگيرند و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. مي توانيد با حساب بيزينسي رشد كنيد و به اهداف تجاري خود دست پيدا كنيد و در ميان رقبا شناخته شويد. تمامي امكانات اكانت معمولي از جمله پست و استوري و امكاناتي از اين دست براي پيج هاي بيزينسي نيز فعال است.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.