سئو اينستاگرام

۴ بازديد

سئو اينستاگرام

اينستاگرام شبكه اي است اجتماعي مبتني بر عكس و كليپ كه امروزه بيشتر با هدف بازاريابي و تبليغات كسب و كارهاي گوناگون مورد استفاده قرار مي گيرد. سئو اينستاگرام تفاوت بسياري با سئو موتورهاي جستجو دارد و در واقع بيشتر با مفهوم بهينه سازي پيج روبرو هستيم تا افراد بتوانند كاربران بيشتري به خود جذب كنند و كسب و كار خود را رونق ببخشند. در اين پيج امكان خريد فالوور تضميني ممكن است. اينستاگرام نيز همچون گوگل الگوريتم خاص خود را دارد و براي اينكه بتوانيد كاربران را به فالوور و سپس مشتريان دائمي تبديل كنيد و به سود قابل توجهي دست پيدا كنيد بايد اين قواعد را رعايت كنيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا با راهكارهايي براي بهينه سازي پيج اينستاگرام آشنا شويد.

انتخاب پروفايل مناسب

اولين قدم در سئو اينستاگرام ايجاد يك پروفايل كامل است. اولين چيزي كه كاربر از شما مي بيند پروفايل است و به همين خاطر بايد يك پروفايل جامع و بي نقص داشته باشيد. پروفايل شامل عكس، بيو و نام كاربري است كه بايد با تكميل اين بخش به بهترين نحو بتوانيد خود و كسب و كارتان را به كاربران معرفي كنيد. اولين كار اين است كه براي خود يك نام كاربري مناسب انتخاب كنيد. نام كاربري بايد ساده و خوانا انتخاب شود و با تجارت شما همخواني داشته باشد. درست است كه نام كاربري بايد خاص و منحصر به فرد باشد، اما از انتخاب اسم هاي عجيب و غريب بپرهيزيد. چرا كه اين اسم ها كمتر در ذهن مخاطبان باقي مي ماند.

براي عكس پروفايل يك تصوير مناسب با كسب و كار خود انتخاب كنيد. در قسمت بيو به طور مختصر و مفيد خودتان و كسب و كارتان را معرفي كنيد و اطلاعات تماس را در اين قسمت درج كنيد. اگر وب سايت داريد مي توانيد لينك آن را در قسمت بيو وارد كنيد تا كاربران به راحتي به سايت شما دسترسي داشته باشند. كلمه كليدي كه بيشتر براي كسب و كارتان جستجو مي شود را در اين قسمت به صورت هشتگ وارد كنيد.

 

استفاده از محتواي با كيفيت و جذاب

قدم دوم در بهينه سازي پيج و سئو اينستاگرام توليد محتواي مناسب است. تمام اينستاگرام در عكس و كليپ خلاصه مي شود. محتوا بايد به حدي جذاب باشد كه بتواند كاربر اينستاگرام را به يك فالوور پر و پا قرص تبديل كند. عكس ها و كليپ ها بايد زيبا و در عين حال مفهومي باشند تا كاربر بتواند با آن ها ارتباط بگيرد. از نوشتن كپشن هاي طولاني بپرهيزيد. چرا كه خواندن آن از حوصله خارج است. مگر اينكه آنقدر مطلب براي كاربران جذاب باشد كه بخواهند آن را تا انتها بخوانند.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.