چگونه فالوور جمع كنيم؟ (بخش سوم)

۶ بازديد

خريد فالوور

چگونه فالوور جمع كنيم؟ (بخش سوم)

چگونه فالوور جمع كنيم ؟‌اين سوالي ست كه در اين مقاله ميخواهيم ۱۲ روش كاربردي و موثر از پيج هاي مختلف، كه توانسته اند در مدت كوتاهي فالوورهاي خود را افزايش بدهند را معرفي كنيم. يكي از بهترين روش ها خريد فالوور واقعي  است. اما روش هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي تواند شما را در اين مسير كمك كند.

2- مزيت رقابتي ايجاد كنيد

با اين حجم از شلوغي اينستاگرام، در هر زمينه اي كه بخواهيد فعاليت كنيد بايد جواب يك سوال را به خوبي به فالوورهايتان بدهيد. بين صدها پيج در زمينه كاري شما، چرا بايد فالوورهايتان شما را انتخاب كرده و دنبال كنند؟

خودتان را به جاي فالوورهايتان بگذاريد و ببنيد آيا مي توانند جواب اين سوال را در پيج شما پيدا كنند يا نه. زماني كه از روش هاي افزايش فالوور استفاده مي كنيد، اگر حرفي براي گفتن نداشته باشيد، كساني كه به پيج شما سر مي زنند را نمي توانيد به فالو كردن خودتان قانع كنيد.

قيمت مناسب، كيفيت بالا، محصول خلاقانه، پشتيباني بالا، ارائه محتواي تخصصي و كاربردي و … ويژگي هستند كه مخاطبين شما را به فالو كردن تان ترغيب مي كنند. آيا محصولات خلاقانه و قيمت مناسب اين پيج در بين هزاران پيج نمدي، شما را به فالو كردن آن وادار نمي كند؟

3- از صفر شروع نكنيد (خريد فالوور)

متاسفانه بايد يادآور شويم كه پيج هايي با تعداد فالوور كم، به اندازه كافي در جذب مخاطب و بالا بردن فالوور موفق نيستند. پيج هايي با چند صد تا فالوور، نمي توانند احساس اعتماد را در مخاطب خود شكل دهند. پس چه بايد كرد؟

ممكن است شما هم از خود يا گوگل پرسيده باشيد چگونه فالوور فيك بزنيم؟ چگونه فالوور بخريم؟ يا … پاسخ اين پرسش در دست ماست. البته خريدن فالوور و افزايش آن به اين روش هم اصول و قواعد خاص خود را دارد. زماني كه تصميم به افزايش فالوور مي گيريد، خريد فالوور از يك مرجع معتبر اهميت بالايي دارد. خريد از يك مرجع نامعتبر مي تواند تاثيرات مخرب تري روي پيج شما بگذارند. ريزش شديد فالوورها پس از خريد بسته و يا مشخص بودن فيك بودن آن ها، شما را بي اعتبار مي كند.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.