چگونه فالوور جمع كنيم؟ (بخش دوم)

۵ بازديد

چگونه فالوور جمع كنيم؟ (بخش دوم)

چگونه فالوور جمع كنيم ؟‌اين سوالي ست كه در اين مقاله ميخواهيم ۱۲ روش كاربردي و موثر از پيج هاي مختلف، كه توانسته اند در مدت كوتاهي فالوورهاي خود را افزايش بدهند را معرفي كنيم. يكي از بهترين روش ها خريد فالوور واقعي  است. اما روش هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي تواند شما را در اين مسير كمك كند.

در ادامه ساخت بناي پيج اينستا بايد گفت كه :

بيوي خوب بنويسيد

نوشتن يك بيوي مناسب بسيار با اهميت مي باشد. اين كار زماني كه قصد فروش يك محصول يا خدمت را داريد اهميت بيش تري نيز مي يابد. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و ماندگار در ذهن، استفاده از مهم ترين هشتگ هاي پركاربرد در زمينه كاري تان، توضيح مختصري از فعاليت پيج، مكان حضوري فروشگاه، لينك هاي ارتباطي ديگر، مانند شماره تماس، آدرس سايت، آيدي تلگرام و… نكاتي هستند كه بايد در نوشتن يك بيوي خوب و مناسب به آن توجه كرد.

در زير مي توانيد نمونه اي از يك بيوي نسبتا مناسب را ببينيد. استفاده از هشتگ ها به شما كمك مي كند در جست و جوهاي اينستاگرامي پيدا شويد و از اين طريق فالوور جمع كنيد. داشتن اطلاعات بيشتر براي نمونه كارها و آدرس تلگرامي اين پيج، نيز در مخاطب حس اعتماد بيشتري ايجاد مي كند.

 خريد فالوور

مثل حرفه اي ها عكس بگيريد

در صورتي كه براي نمايش محصولات خود نياز به عكاسي داريد، بهتر است كمي صبر كنيد. گرفتن عكس هاي نامنظم، بدون استفاده از بك گراند ( پس زمينه) مناسب، ظاهر پيج شما را نازيبا خواهد كرد. با كمك چند عدد مقواي ساده و كارتن پلاست ها مي توانيد يك تم ساده و زيبا براي عكس هاي خود ايجاد كنيد. و خودتان را از شلوغي پس زمينه عكس هايتان رها كنيد. علاوه بر اين، استفاده از نور، تاثير زيادي در كيفيت و خوب بودن عكس هاي شما دارد. تا حد امكان در فضاي نسبتا باز و در طول روز، عكاسي كنيد. در غير اين صورت با كمك يك چراغ مطالعه نور لازم براي عكاسي تان را ايجاد كنيد.

هم چنين تا حد امكان از اديت كردن عكس هايتان پرهيز كنيد. متاسفانه استفاده از اديت زياد، باعث ايجاد بي اعتمادي در ذهن مخاطب مي شود و به صورت مداوم با خود تكرار مي كند ” اگر رنگ بندي اين كار مثل عكس نبود چه؟ ” و حتي ممكن است پس از سفارش، نيز نارضايتي فالوورهايتان را افزايش دهد. زيرا رنگ آن، با عكس هاي منتشر شده در پيج تان تفاوت دارد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.