چگونه فالوور جمع كنيم؟ (بخش اول)

۴ بازديد

خريد فالوور

چگونه فالوور جمع كنيم؟ (بخش اول)

چگونه فالوور جمع كنيم ؟‌اين سوالي ست كه در اين مقاله ميخواهيم ۱۲ روش كاربردي و موثر از پيج هاي مختلف، كه توانسته اند در مدت كوتاهي فالوورهاي خود را افزايش بدهند را معرفي كنيم. يكي از بهترين روش ها خريد فالوور واقعي  است. اما روش هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي تواند شما را در اين مسير كمك كند.

1- زير بناي پيج تان را خوب بنا كنيد

مهم ترين نكته در بالا بردن فالوورها اين است كه بتوانيد مخاطب را به پيج خود جذب كنيد. وقتي از يك بناي خوب صحبت مي كنيم منظورمان، تم كلي پست هاي اينستاگرام، هايلايت هاي استوري و بيو پيج است.

تم مورد نظر شما چيست؟

مي توانيد پيج اينستاگرام برندهاي بزرگ و يا افراد مشهور را نگاه كنيد و از بين آن ها يك تم مناسب انتخاب كنيد. سپس براي پست گذاري به تم انتخاب خود پايبند باشيد. در زير مي توانيد يك تم زيبا را از برند كامبيز مشاهده كنيد. استفاده خلاقانه از طراحي عكس ها همراه با بهره گيري از تركيب بندي خوب رنگ ها، پست هاي اينستاگرام اين برند، را چشم نواز و جذاب نموده است.

در حال حاضر سايت هاي بسياري وجود دارند كه مي توانيد از بين آن ها، هارموني هاي رنگ مناسب با فعاليت پيج را پيدا كنيد. مي توانيد كلمه هارموني را در اينترنت جست و جو كنيد تا بهتر بتوانيد از رنگ ها استفاده كنيد. استفاده از سايت هايي مانند پينترست، colorhunt.co، colourlivers.com، coolors.coو… تعداد زيادي پالت هاي رنگ آماده دارند كه به شما ايده هاي خوبي مي دهند.

هايلاهايت هاي استوري تان را منظم بچينيد

متاسفانه در بسياري از پيج هاي اينستاگرام ديده مي شود كه استوري ها به صورت نامنظم هايلايت شده اند. چينش نامنظم و درهم از هايلايت ها، نشان از بي نظمي و بي هدفي اداره كننده آن دارد. كه مي تواند تاثير بدي بر فالوورهاي خود بگذارد. به جاي اين كار، دسته هاي منظم استوري را ايجاد كرده، يك كاور مناسب براي آن انتخاب كنيد و هايلايت هاي لازم را در قالب آن ها ذخيره كنيد. در بالا مي توانيد يك نمونه خوب مناسب از دسته بندي استوري ها را از پيج اينستاگرام كاله ببينيد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.