۸ روش فوق‌العاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش هشتم)

۵ بازديد

خريد فالوور

۸ روش فوق‌العاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش هشتم)

سوال بزرگي شما را به اين مقاله رسانده است. اين سوال كه چرا پيج اينستاگرام شما آنقدر كه بايد موفق نيست. چرا مثل پيج هاي اينستاگرامي بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً اين پيج هاي بزرگ اينستاگرامي چه مي‌كنند كه تا اين حد موفق هستند؟ آنها از چه روشي براي افزايش فالوورهاي خود استفاده مي‌كنند؟ چه راهكار و ترفندي هست كه شما از آن مطلع نيستيد؟ يكي از اين روش ها خريد فالوور واقعي  است. اما روش هاي ديگري نيز براي اين كار وجود دارد.

۸- از موفقيت ديگران درس بگيريد 

هزاران داستان موفقيت در سرتاسر وب وجود دارد. هر يك از آنها مي‌تواند به شما در افزايش فالوور كمك كند. در ادامه چند مثال از اين موفقيت ها مي‌آورم.

Murad Osmann و پروژه Followme#

مراد عثمان در سال ۲۰۱۱ و در جريان يك سفر كاري با كمك شريك زندگي‌اش ناتالي عثمان يك پروژه عكاسي به راه انداخت. عكس‌هايي كه عثمان در پروفايل خود قرار مي‌داد شامل تصوير ناتالي بود كه دست او را گرفته و او را به جاهاي مختلف مي‌برد. در ابتدا به نظر نمي‌رسيد موفقيت چشمگيري در راه باشد. اما پس از يكسال پروژه او در Reddit مطرح شد و از آنجا Daily News داستان او را منتشر كرد. موفقيت براي مراد از اينجا آغاز شد؛ شركت‌هايي نظير سامسونگ با او همكاري كردند و ناتالي در روسيه صاحب يك برنامه تلويزيوني بر اساس اين پروژه شد. صفحه اينستاگرام عثمان ۴٫۵ ميليون فالوور دارد.

Theron Humphrey و thiswildidea#

ترون هامفري مسافري بود كه توانست مخاطب هاي زيادي براي پروژه اش پيدا كند. او تصميم به سفر گرفت و وسايلش را پشت وانت ريخت و همراه سگش به جاده زد. در اين سفر او مشغول ساخت مستندي به نام This Wild Idea بود. مستندي كه در ۵۰ ايالت فيلمبرداري شد و در هر روز يك شخصيت جديد در آن حضور پيدا مي كرد. در خلال ساخت اين مستند او صفحه اينستاگرام خود را مرتباً به روز مي‌كرد. نهايتاَ در سال ۲۰۱۲ نشنال جئوگرافي پروژه هامفري را خريد و او را به عنوان مسافر سال انتخاب كرد. صفحه اينستاگرام او ۱٫۲ ميليون فالوور دارد.

روش‌هاي غير رايگان افزايش فالوور

روش‌هايي كه تا اينجا توضيح داده شد، ترفندهاي افزايش فالوور اينستاگرام به صورت طبيعي بود. مزيت اين روش در اين است كه فالوورهايي كه اينگونه جذب مي‌كنيد وفادار هستند و بنا به تصميم و علاقه وارد صفحه شما شده‌اند.

اما راه‌هاي ديگري هم براي افزايش فالوور وجود دارد. مثل تبليغات در اينستاگرام؛ آژانس هاي تبليغاتي مختلفي هستند كه صفحه اينستاگرام شما را در صفحات پربازديد و صفحات افراد مشهور تبليغ مي‌كنند. مشكل اين نوع تبليغات بالا بودن هزينه آنهاست. شما براي چندبار نمايش داده شدن بايد چند ميليون پرداخت كنيد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.