۸ روش فوق‌العاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش پنجم)

۴ بازديد

خريد فالوور

۸ روش فوق‌العاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش پنجم)

سوال بزرگي شما را به اين مقاله رسانده است. اين سوال كه چرا پيج اينستاگرام شما آنقدر كه بايد موفق نيست. چرا مثل پيج هاي اينستاگرامي بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً اين پيج هاي بزرگ اينستاگرامي چه مي‌كنند كه تا اين حد موفق هستند؟ آنها از چه روشي براي افزايش فالوورهاي خود استفاده مي‌كنند؟ چه راهكار و ترفندي هست كه شما از آن مطلع نيستيد؟ يكي از اين روش ها خريد فالوور واقعي  است. اما روش هاي ديگري نيز براي اين كار وجود دارد.

۴-از استوري اينستاگرام استفاده كنيد

روزانه، نزديك به ۱۰۰ ميليون كاربر فعال در جهان از استوري اينستاگرام استفاده مي‌كنند. با استفاده از استوري اينستاگرام، محتواي شما قابليت ديده‌شدن بيشتري دارد. چراكه استوري‌ها در بالاي فيد كاربر به نمايش در مي‌آيند و شانس ديده شدن آنها توسط فالوورها زيادتر است. اگر تنها ۱۰٪ از فالوورهاي يك كاربر استوري خود را منتشر كنند، شما شانس بيشتري براي ديده شدن خواهيد داشت. اين بدين معناست كه در اينستاگرام، بايد به‌طور منظم استوري خود را به‌روزرساني كنيد تا در صف اول فيد باقي بمانيد. به‌علاوه، الگوريتم شبكه‌هاي اجتماعي به‌گونه‌اي طراحي‌شده‌اند تا پست‌ها براي كاربران فعال بيشتر نمايش داده شود. اگر به اطلاعات كاملتري در مورد استوري اينستاگرام نياز داريد مي‌توانيد به مقالۀ  استوري اينستاگرام، بازاريابي به سبك نوين در وبلاگ نوين مراجعه كنيد.

۵- كپشن هاي جذاب بنويسيد 

كپشن خود را به نحوي بنويسيد كه بتواند توجه مخاطب را جلب كند، خواندن آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل تشويق كند. براي اينكار ابتدا بايد به محتواي پستتان نگاه كنيد و مرتبط با آن بنويسيد.

توصيه مي‌كنم مقالۀ چگونه براي كپشن‌ اينستاگرام خود متن جذاب بنويسيم را كه در اين رابطه در بخش آموزش وبلاگ ما قرار دارد بخوانيد. در اينجا خلاصه‌اي از مهم‌ترين نكات در نوشتن كپشن را مي‌آورم.

مختصر و مفيد بنويسيد: نوشته طولاني و غيرمرتبط مخاطب شما را خسته مي‌كند. كپشن مكملي براي عكس شماست. اجازه بدهيد عكس هم با مخاطب سخن بگويد!

كاربردي بودن را فراموش نكنيد: هدف اصلي پست را فراموش نكنيد. مثلا اگر محصولي از برندتان را در يك عكس معرفي مي‌كنيد، دادن اطلاعات كافي درباره‌ي محصول يا نحوه‌ي خريد (يا تخفيف!) ضروري است.

خلاق و شوخ طبع باشيد: همه‌ي ما تبليغات خلاقانه بسياري را به ياد داريم كه شايد حتي مصرف كننده محصول آن برند نبوده‌ايم، اما بخاطر خلاقيتي كه در معرفي آن محصول بكار رفته بود، آن تبليغ يادمان مانده است. نيازي نيست هميشه با يك لحن رسمي با مخاطب خود حرف بزنيد. شوخ طبعي مي‌تواند باعث شود فالوورها شما را دوست داشته باشند.

سوال بپرسيد: نظرخواهي از فالوورها بهترين راه تعامل با مخاطب‌ها است. درباره‌ي نقاط ضعف و قوت برند، نيازها و درخواست‌هاي مخاطب و هر چيز ديگري كه به ذهنتان مي‌رسد سوال كنيد و جواب ها را با دقت بخوانيد.

قصه بگوييد: قصه‌گويي يكي از قديمي‌ترين سرگرمي‌هاي دنياست كه توانسته است شكل مخصوص به خودش را در اينستاگرام هم پيدا كند. با قصه‌گويي مي‌توانيد برندتان را بهتر به فالوورها توضيح بدهيد. مثلاً مي‌توانيد در قالب چند استوري صفر تا صد توليد يكي از محصولات خود را در قالب يك قصه روايت كنيد.

اصول پلتفرم را رعايت كنيد: نكاتي مثل بكاربردن كلمات مهم‌تر در آغاز كپشن و استفاده درست از هشتگ ها را رعايت كنيد. در اين مورد مقالۀ ۲۶ ترفند اينستاگرام كه هر شخصي بايد بلد باشد، را در وبلاگ نوين مي‌توانيد بخوانيد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.