راهنماي آناليز اينستاگرام با اينسايت

۴ بازديد

راهنماي آناليز اينستاگرام با اينسايت

يكي از مهم ترين نيازهاي هر نوع كسب و كار اين است كه بتوانند به خوبي كاربران خود و ميزان فعاليت هايشان را مورد تجزيه و تحليل قرار دهند. اينسايت اينستاگرام(Insight) يكي از قابليت هايي است كه اين شبكه اجتماعي در اختيار اكانت هاي بيزينسي قرار داده است تا بتوانند با استفاده از آن اطلاعات دقيقي از ميزان علاقه و مشاركت كاربران خود، سن و جنس و اطلاعاتي از اين دست كسب كنند. اين پيچ قابليت خريد فالوور تضميني را به شما مي دهد. براي استفاده از اين آپشن ابتدا بايد اكانت خود را به يك اكانت تجاري تبديل كنيد. به همين منظور ابتدا پيج خود را به حالت عمومي در آوريد. وارد قسمت تنظيمات شده و گزينه Switch to business profile را بزنيد. حتما بايد اين پروفايل را به يكي از صفحات خود در فيسبوك متصل كنيد. پس از اتصال در نهايت روي گزينه done كليك كنيد.

در گذشته براي دستيابي به اين آپشن ابتدا بايد وارد قسمت تنظيمات اينستاگرام مي شديد كه خود از سه تب برخوردار بود. اما اينسايت جديد اينستا در صفحه پروفايل اكانت بيزينسي و بالاي صفحه قابل مشاهده است.  در ادامه با ما همراه باشيد تا با اينسايت و نحوه استفاده از آن بيشتر آشنا شويد.

اصلاحات مربوط به بخش پست اينسايت اينستاگرام

اصلاحات اينسايت كه با استفاده از آن ها مي توانيد پست هاي پيج تجاري خود را بررسي و تجزيه تحليل كنيد عبارتند از:

۱.آمار پست هاي اينستاگرام

در پيج هاي شخصي فقط تعداد لايك و كامنت براي صاحب پيج قابل مشاهده است. اما در پيج هاي بيزينسي علاوه بر اين موارد مي توان آمار تعداد ذخيره و اشتراك گذاري را نيز مشاهده كرد. اينسايت پست ايسنتا اطلاعات دقيقي از كاربران و ميزان رغبت آن ها به محتواي توليدشده به شما نشان خواهد داد.

۲.Interaction

ميزان تعامل و مشاركت در پست ها توسط كاربران را نمايش مي دهد. با بررسي اين بخش مي توانيد بفهميد چه تعداد كاربر با اين پست ارتباط برقرار كرده اند و با استفاده از آن مي توانيد سليقه كاربران خود را بشناسيد و از اين آمار براي بهبود كيفيت كسب و كار و خود استفاده كنيد.

۳.Profile Visits

تعداد كاربراني را نشان مي دهد كه از پروفايل شما ديدن كرده اند.

۵.Discovery

يكي ديگر از آپشن هايي است كه اينسايت اينستاگرام در اختيار كسب و كارها قرار داده است. با استفاده از آن مي توانيد از آمار تعداد كاربراني كه از هر يك از محتواي شما ديدن كرده اند اطلاع كسب كنيد و همچنين به شما خواهد گفت هريك از كاربران به چه روشي به پست شما دسترسي داشته اند. مثلا وارد اكانت شده و يا با جستجوي موضوع آن را پيدا كرده اند.

۶.Follows

با استفاده از اين گزينه مي توانيد بفهميد كه پست شما چند نفر را به پيج جذب كرده و كاربر را به فالو كردن اكانت تجاري شما ترغيب كرده اند.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و بازاريابي در اينستاگرام بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما ر تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.