۸ روش فوق‌العاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش دوم)

۴ بازديد

خريد فالوور

۸ روش فوق‌العاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش دوم)

سوال بزرگي شما را به اين مقاله رسانده است. اين سوال كه چرا پيج اينستاگرام شما آنقدر كه بايد موفق نيست. چرا مثل پيج هاي اينستاگرامي بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً اين پيج هاي بزرگ اينستاگرامي چه مي‌كنند كه تا اين حد موفق هستند؟ آنها از چه روشي براي افزايش فالوورهاي خود استفاده مي‌كنند؟ چه راهكار و ترفندي هست كه شما از آن مطلع نيستيد؟ يكي از اين روش ها خريد فالوور واقعي  است. اما روش هاي ديگري نيز براي اين كار وجود دارد.

برنامه عملي (Plan of Action) داشته باشيد

حالا كه هدف مشخص شد به برنامه عملي (Plan of Action) فكر كنيد كه بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند.

لابد الان با قيافۀ آويزان مي‌پرسيد “بر چه اساس برنامه بنويسم؟” اصلا نگران ناشيد، سه نكته‌اي كه در ادامه با هم بررسي مي‌كنيم پاسخ سوالتان را خواهند داد.

شناخت مخاطب: شما بايد بدانيد كه با چه اشخاص و سليقه‌هايي در ارتباط هستيد (يا مي‌خواهيد باشيد). بهتر است فالوورهايتان را از نظر سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي، علاقمندي‌ها و…به خوبي بشناسيد. با شناخت مخاطبان، پيش‌بيني‌ و تحليل‌هاي دقيق‌تري از رفتارها و واكنش‌هاي آنها مي‌توانيد برنامۀ عملي هدفمندتري داشته باشيد.

علاوه بر اين پيوسته بايد سعي كنيد در جست‌وجوي كساني باشيد كه به صورت بالقوه به پيج شما علاقه‌مندند.

تحليل رقبا: يكي از چيزهايي به شما در طراحي يك برنامه عملي كمك مي‌كند، بررسي و تحليل دقيق پيج‌هاي رقبا است. شما مي‌توانيد نقاط ضعف و قدرت آنها را بسنجيد، كدام پيج‌ها فالوورهاي بيشتري دارند؟ كدام پست‌ها بيشترين لايك و كامنت را دارند؟با انجام يك بررسي دقيق در پيج‌هاي رقبا شما به يك گنچينۀ ارزشمند از تجربيات ديگران دست پيدا مي‌كنيد كه اين برنامۀ شما را از اشتباهات احتمالي رقبا حفظ مي‌كند.

هويت و ارزش‌هايتان را بشناسانيد: يكي ديگر از كليدهاي طراحي استراتژي مناسب فكر و ايدۀ شما در مورد برندتان است. قطعا شما يك فكر و ايده‌اي پشت برندتان داريد. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوين اين است “شفاف باشيد، متفاوت باشيد” و شما همه‌جاي سايت و در تمام محتواهايي كه منتشر شده مستقيم و غير مستقيم رد اين شعار را مي‌بينيد، در حقيقت رسانه تجارت نوين يك هويت مشخص براي خودش تعيين كرده و اين هويت به مهم‌ترين ارزش شركت تبديل شده است. مخاطبان نيز نوين را با همين هويت مي شناسند.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.