۸ روش فوقالعاده كاربردي رايگان براي افزايش فالوور اينستاگرام (بخش اول)
سوال بزرگي شما را به اين مقاله رسانده است. اين سوال كه چرا پيج اينستاگرام شما آنقدر كه بايد موفق نيست. چرا مثل پيج هاي اينستاگرامي بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً اين پيج هاي بزرگ اينستاگرامي چه ميكنند كه تا اين حد موفق هستند؟ آنها از چه روشي براي افزايش فالوورهاي خود استفاده ميكنند؟ چه راهكار و ترفندي هست كه شما از آن مطلع نيستيد؟ يكي از اين روش ها خريد فالوور واقعي است. اما روش هاي ديگري نيز براي اين كار وجود دارد.
۱) براي خود يك استراتژي اينستاگرامي تعريف كنيد
افزايش فالوور اينستاگرام يك روند تدريجي است. البته كه روشهايي وجود دارند كه شما يكشبه ۱۰هزار فالوور پيدا كنيد (مثلا خريد فالوور فيك)؛ اما مسلما اين فقط به يك عدد در صفحه شما تبديل ميشود و سودي به حال اينستاگرام شما ندارد. اصولا راه درست هرچيزي وقت و انرژي لازم دارد، اما در عوض شما را به نتيجهاي دلخواه، مطلوب و مطمئن ميرساند. براي زياد شدن فالوورهاي خود شما ابتدا به يك استراتژي نياز داريد. استراتژي طراحي يك مسير است كه شما از نقطۀ فعلي به نقطۀ مطلوب ميرساند. براي طراحي استراتژي خوب بايد:
هدف خود را مشخص كنيد
داشتن يك هدف شفاف مهمترين بخشِ طراحي استراتژي خوب براي افزايش فالوور است. براي تعيين هدف به چشم انداز و آيندۀ كسبوكار (يا زمينه فعاليتتان) خود فكر كنيد. به اين فكر كنيد كه “جايگاه مطلوب شما در يكسال آينده كجاست؟”، “دوست داريد صفحه شما در مطلوبترين وضعيتش چه تعدادي فالوور داشته باشد؟”، “ميزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟”، “وضعيت لايك و كامنتها چگونه باشد؟”
اگر جواب اين سوالها را ميدانيد كه خيلي خوب است، اما اگر از سوالات بالا هيچ تصوري در ذهنتان نداريد، مشكل اصلي شما در بخش هدفگذاري است، پس ابتدا هدف خود را مشخص كنيد و سپس استراتژي مناسب طراحي كنيد.
برنامه عملي (Plan of Action) داشته باشيد
حالا كه هدف مشخص شد به برنامه عملي (Plan of Action) فكر كنيد كه بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند. لابد الان با قيافۀ آويزان ميپرسيد “بر چه اساس برنامه بنويسم؟” اصلا نگران ناشيد، سه نكتهاي كه در ادامه با هم بررسي ميكنيم پاسخ سوالتان را خواهند داد.
شناخت مخاطب: شما بايد بدانيد كه با چه اشخاص و سليقههايي در ارتباط هستيد (يا ميخواهيد باشيد). بهتر است فالوورهايتان را از نظر سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي، علاقمنديها و…به خوبي بشناسيد. با شناخت مخاطبان، پيشبيني و تحليلهاي دقيقتري از رفتارها و واكنشهاي آنها ميتوانيد برنامۀ عملي هدفمندتري داشته باشيد.
كلام آخر
فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.