۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت سيزهم)

۱۷ بازديد

خريد فالوور

۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت سيزهم)

همانطور كه مي دانيد دارايي هر كسب و كاري در اينستاگرام تعداد دنبال كنندگانش است. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم است. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به كسب و كارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شكر زياد است. از خريد فالوور واقعي  اينستاگرام گرفته تا استفاده از ربات هاي اينستاگرامي! ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت كنم كه در طولاني مدت جوابگو خواهد بود.

26.از قانون تعامل 20 دقيقه اي استفاده كنيد

قانون تعامل 20 دقيقه اي به مرور زمان باعث افزايش فالوور پيج تان مي شود. طبق اين قانون قبل از انتشار پست جديدتان 20 دقيقه از زمان خود را به تعامل با ديگران اختصاص بدهيد. پست هاي آن ها را لايك كنيد و برايشان كامنت بذاريد. اين كار باعث مي شود زماني كه پست جديدتان را منتشر مي كنيد بلافاصله به پيج شما بيايند و در مقابل كاري كه شما انجام داده ايد پست شما را لايك كنند. اين كار به مرور زمان تبديل به يك تعامل واقعي مي شود و كم كم فالوورهاي شما زياد و پست هاي شما بيشتر ديده مي شوند.

27.بيش از حد پست ارسال نكنيد

درست است كه قبلا به اين اشاره كردم بايد حتما توي اينستاگرام فعال باشيد اما اين به معني اين نيست كه بدون برنامه ريزي پست ارسال كنيد. بسياري از فالوورهاي شما با ديدن پست هاي شما تصميم ميگيرند در ادامه همراه شما باشند يا خير! اگر بيش از حد پست ارسال كنيد آن ها را مجبور مي كنيد تا ديگر شما را دنبال نكنند. بايد سعي كنيد عدد ارسال پست در روز خود را در بياوريد. اين كار با آزمون خطا امكان پذير است. چون براي پيج هاي مختلف متغير است.

به نظرم شروع با ارسال دو پست در روز با فاصله زماني چند ساعته از هم استراتژي خوبي باشه. وقتي اكانت شما رشد كرد و فالوورهاي بيشتري جذب كرديد مي ‌توانيد تعداد پست‌ هايتان را كم كم افزايش دهيد. من يك فرمولي را براي محاسبه تعداد پست هاي روزانه ساختم كه مي توانيد از آن استفاده كنيد. مثلا پيج هاي 1000 فالووري بهتر است 1 تا 2 پست در روز ارسال كنند. يا پيج هايي كه تا 10 هزار فالوور دارند بهتر است دو الي سه پست در روز ارسال كنند. و همينطور براي پيج هايي با فالوور هاي بيشتر تعداد پست هاي روزانه بيشتر بايد شود.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.