۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت يازدهم)

۴ بازديد

خريد فالوور

۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت يازدهم)

همانطور كه مي دانيد دارايي هر كسب و كاري در اينستاگرام تعداد دنبال كنندگانش است. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم است. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به كسب و كارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شكر زياد است. از خريد فالوور واقعي  اينستاگرام گرفته تا استفاده از ربات هاي اينستاگرامي! ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت كنم كه در طولاني مدت جوابگو خواهد بود.

20.استوري هاي پرسشي

گذاشتن استوري هاي پرسشي در اينستاگرام يكي از بهترين روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام است. البته به طور غير مستقيم! زماني كه شما استوري هاي پرسشي ميذاريد اين كار باعث افزايش تعامل كاربران با پيج تان مي شود. در واقع آن ها را وادار مي كنيد تا به پرسش شما جواب دهند و اين تعامل به مرور زمان باعث مي شود استوري هاي شما جلوتر از بقيه استوري ها قرار بگيرد و همين موجب بيشتر ديده شدن استوري هاي شما مي شود. اگر در استوري هاي خود سوالات چالشي هم بپرسيد باعث مي شود استوري هاي شما بيشتر پخش شوند و در نهايت بيشتر ديده شوند. مسلما هرچه استوري هاي شما بيشتر ديده شود فالوورهاي شما هم بيشتر خواهند شد.

21.استفاده از هشتگ و منشن در استوري

سعي كنيد در استوري هاي خود از هشتگ هاي مرتبط و منشن كردن افراد استفاده كنيد. اين كار باعث مي شود استوري هاي شما بيشتر ديده شودند. به عنوان مثال اگر در استوري خود يكي از فعالان حوزه كاري تان را منشن كنيد باعث مي شود به پيج شما بيايد و شما را فالو كند. اگر فالو كند چون حوزه كاريش مرتبط با كار شماست ممكن است در ليست پيشنهادهاي او قرار گيريد و همين موضوع باعث مي شود فالوور هاي شما به مرور زمان افزايش پيدا كند.

22.لايو هاي آموزشي و پرسش و پاسخ

برگذاري لايو هاي آموزشي و پرسش و پاسخ مستقيما باعث بالا رفتن فالوورهاي پيج اينستاگرام تان مي شود. مردم عاشق يادگيري هستند و اگر شما لايو هاي آموزشي يا پرسش و پاسخ بذاريد مطمئن باشيد شما را به افراد زيادي معرفي مي كنند. اينستاگرام هم به لايو هايي كه تعداد افراد آنلاين در آن زياد باشند توجه ويژه اي دارد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.