۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت پنجم)

۴ بازديد

خريد فالوور

۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت پنجم)

همانطور كه مي دانيد دارايي هر كسب و كاري در اينستاگرام تعداد دنبال كنندگانش است. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم است. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به كسب و كارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شكر زياد است. از خريد فالوور واقعي  اينستاگرام گرفته تا استفاده از ربات هاي اينستاگرامي! ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت كنم كه در طولاني مدت جوابگو خواهد بود.

7.از تبليغات آفلاين استفاده كنيد

اگر داراي كسب و كار سنتي هستيد و از اينستاگرام براي تبليغ كسب و كار خود استفاده مي كنيد حتما براي شما مقدور است كه از تبليغات آفلاين هم براي افزايش فالوور اينستاگرام خود استفاده كنيد. به عنوان مثال مي توانيد روي بروشورهاي تبليغاتي و يا تراكت ها مانور دهيد. در اين صورت حتما آدرس پيج اينستاگرام خود را در تبليغات كاغذي خود درج كنيد.

همچنين خيلي مهم است كه در كارت ويزيت خود به آدرس اينستاگرام خود اشاره كنيد. اين روزها خيلي ها به جاي درج وب سايت روي كارت ويزيت خود اكثرا از آدرس اينستاگرام شان استفاده مي كنند.

8.پست هاي چالشي و ويروسي منتشر كنيد

يكي از پر تعامل ترين پست ها در شبكه هاي اجتماعي به ويژه در اينستاگرام انتشار پست هاي چالشي است. مسلما در هر حوزه كاري كه باشيد موضوعات چالشي وجود دارد. سعي كنيد پست هايي منتشر كنيد تا كاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شركت كنند.

يكي از راه هاي تعامل با كاربران سوال پرسيدن از آن ها است. مثلا پستي در اينستاگرام خود با عنوان “ديجي كالا در روز چقدر درآمد دارد؟” منتشر كنيد. مي توانيد به صورت عكس نوشته اين پست را منتشر كنيد. مطمئن باشيد مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشي هستند. افراد زيادي در موضوعي كه ايجاد كرديد شركت مي كنند و ممكن است دوستان ديگر خود را نيز در پست شما منشن كنند.

يا حتي ممكن است پست شما را از طريق دايركت براي دوستان ديگر خود نيز ارسال كنند. و اين باعث مي شود پست شما به صورت ويروسي پخش شود. حتما پست هايي كه در اكسپلورر اينستاگرام خود بازديد و لايك بالايي دارند را هر از گاهي ديده ايد؟

زماني كه پست شما هم دست به دست بچرخد مطمئن باشيد مثل ويروس بين كاربران زيادي پخش مي شود و لايك بالايي دريافت مي كند. همين موضوع هم باعث مي شود افراد بيشتر ديگري با پيج شما آشنا شوند.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.