۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت دوم)

۴ بازديد

خريد فالوور

۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت دوم)

همانطور كه مي دانيد دارايي هر كسب و كاري در اينستاگرام تعداد دنبال كنندگانش است. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم است. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به كسب و كارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شكر زياد است. از خريد فالوور واقعي  اينستاگرام گرفته تا استفاده از ربات هاي اينستاگرامي! ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت كنم كه در طولاني مدت جوابگو خواهد بود.

3. با پيج هاي هم حوزه خود در تعامل باشيد

يكي از سودمند ترين كارهايي كه در فعاليت هاي اينستاگرامي خود مي توانيد انجام دهيد تعامل با پيج هاي هم حوزه خود است. اگر در اينستاگرام فعال باشيد نيازي نيست بگرديد تا هم حوزه اي هاي خود را پيدا كنيد. به طور طبيعي با آن ها برخورد مي كنيد. فقط كافي است با آن ها رابطه برقرار كنيد.

سعي كنيد پيج هاي هم حوزه خود را فالو كنيد و پيگير فعاليت هاي آن ها در اينستاگرام باشيد. از طريق دايركت با آن ها در تماس باشيد و سعي كنيد هر از گاهي با آن ها تبادل داشته باشيد. تبادل با پيج هاي هم حوزه خود باعث افزايش فالوور اينستاگرام شما مي شود و همچنين هدفمندترين افراد را براي كسب و كار شما به ارمغان مي آورد.

علاوه بر اين زماني كه با پيج هايي كه موضوع كاريشان با شما يكي است تعامل داشته باشيد شانس اين را پيدا خواهيد كرد كه در ليست Suggestion آن ها قرار بگيريد و اين هم باعث مي شود فالوور هاي پيج اينستاگرام شما روز به روز افزايش پيدا كنند.

4. مسابقات اينستاگرامي راه اندازي كنيد

برگذاري مسابقات اينستاگرامي يكي از بهترين روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام است كه امروزه خيلي از پيج هاي معروف و همچنين پيج هاي ناشناخته در اينستاگرام از اين روش استفاده مي كنند. سعي كنيد در طراحي مسابقات خلاقيت به خرج دهيد و از هداياي ترغيب كننده و با ارزش براي برندگان مسابقه استفاده كنيد. هرچه جوايز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بيشتري ترغيب مي شوند تا در مسابقه شما شركت كنند.

مسابقات زيادي با موضوعات مختلف با توجه به حوزه كاري خود مي توانيد در اينستاگرام راه اندازي كنيد. ولي چيزي كه مهم است سعي كنيد حتما شركت كنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن كاري كنيد. مثلا از شركت كنندگان بخواهيد 5 نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت كنند و حتما از آن ها بخواهيد مثلا 2 نفر از دعوت شوندگان بايد پيج را حتما فالو كنند تا در مسابقه شركت داده شويد.

همانطور كه متوجه شديد مسابقات اينستاگرامي باعث افزايش فالوور سريع پيج تان مي شود. پس حتما سعي كنيد هر چند وقت يك بار مسابقاتي را در پيج اينستاگرام خود راه اندازي كنيد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.