۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت اول)

۵ بازديد

خريد فالوور

۳۱ روش واقعي افزايش فالوور اينستاگرام (قسمت اول)

شكي نيست كه هم اكنون اينستاگرام پرچمدار شبكه هاي اجتماعي محبوب در كلا دنيا و به ويژه كشور ماست. با وجود فيلتر شدن تلگرام محبوبيت بيشتري نيز پيدا خواهد كرد. به خاطر همين هم هر كجا كه مخاطبان زيادي در آن فعاليت داشته باشند بهترين مكان براي تبليغات، بازاريابي، برند سازي و در كل راه اندازي كسب و كار جديدي است. همانطور كه مي دانيد دارايي هر كسب و كاري در اينستاگرام تعداد دنبال كنندگانش است. پس فالوور در اينستاگرام خيلي مهم است. البته فالوور هاي واقعي و علاقه مند به كسب و كارتان. راه هاي افزايش فالوور اينستاگرام هم خدارو شكر زياد است. از خريد فالوور واقعي  اينستاگرام گرفته تا استفاده از ربات هاي اينستاگرامي! ولي در اين مقاله قصد دارم در مورد روش هاي افزايش فالوور واقعي اينستاگرام صحبت كنم كه در طولاني مدت جوابگو خواهد بود.

1.پروفايل تان را جذاب كنيد

قبل از هر چيز بهتر است بدانيد پروفايل اينستاگرام شما دقيقا مانند ويترين مغازه است. اگر ويترين مغازه شما جذاب نباشد مشتري ها را فراري مي دهيد. اينستاگرام يك شبكه اجتماعي تصوير محور است و حرف اول و آخر را در اينستاگرام تصاوير هستند كه مي زنند.

بايد تصاوير جذاب و خلاقانه توليد كنيد و در پروفايل تان منتشر كنيد. طوري كه در نگاه اول كاربران تان مجذوب پروفايل شما شوند و تمايل پيدا كنند تا شما را سريع تر دنبال كنند. پيج هاي جذاب زيادي وجود دارند كه فقط به خاطر جذابيتي كه دارند، توسط افراد دنبال مي شوند.

البته مهم است كه پروفايل تان را با يك عكس پروفايل جذاب و يك بيوي عالي تاثير گذارتر كنيد. رعايت تمام اين موارد به جذاب تر شدن پروفايل شما كمك مي كند و هر بازديد كننده اي را مي تواند مشتاق به پيگيري پيج شما كند.

2.از #هشتگ ها  استفاده كنيد

هشتگ ها نقش مهمي در بيشتر ديده شدن پست هاي شما در اينستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحيح مي تواند به رشد كسب و كار شما در اينستاگرام كمك بسياري كند.

 

به تازگي اينستاگرام قابليت فالو كردن هشتگ ها را هم به اپليكيشن خود اضافه كرده است و افراد زيادي هستند كه هشتگ هاي محبوب خود را پيگيري مي كنند. همين باعث شده تا هشتگ ها محبوبيت بيشتري در اينستاگرام پيدا كنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزايش فالوور پيج اينستاگرام شما مي شود. سعي كنيد ليستي از هشتگ هاي پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه كاري خود را پيدا كنيد و آن ها را ليست كنيد.

 براي اينكار از جست و جوي خود اينستاگرام استفاده كنيد. هشتگ اصلي خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اينستاگرام وارد كنيد تا به شما نشان دهد چه هشتگ هايي شبيه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند كه عكس هاي زيادي با آن ها برچسب گذاري شده است. از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست هاي خود استفاده كنيد. به طور طبيعي هر عكسي كه با هشتگ مربوط به آن در اينستاگرام پست مي كنيد باعث مي شود 3 نفر شما را دنبال كنند.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.