معرفي ۱۳ روش موثر براي افزايش لايك اينستاگرام(بخش پنجم)

۴ بازديد

خريد فالوور

معرفي ۱۳ روش موثر براي افزايش لايك اينستاگرام(بخش پنجم)

اين روزها اپليكيشن هايي مثل اينستاگرام به منبع درآمد بسياري از افراد تبديل شده‌اند. اما كسب درآمد از اينستاگرام به همين سادگي نيست و براي اينكه يك پيج اينستا به درآمدزايي برسد، نيازمند اين خواهيد بود كه تعداد فالوورها و لايك هاي پست هايتان افزايش يابد. به طور كلي هرچه تعداد لايك پست هاي اينستاگرام شما افزايش يابد، بدان معناست كه شما محبوب تر شده‌ايد و افزايش محبوبيت شما مي‌تواند منجر به جذب تبليغات و كسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزايش لايك اينستاگرام خواهيم بود؟ يكي از اين روش هاي موثر خريد فالوور واقعي و بدون ريزش است اما روش هاي موثر ديگر نيز وجود دارد.

بهترين روش هاي افرايش لايك اينستاگرام : براي پست هايتان برنامه ريزي داشته باشيد

هميشه سعي كنيد پست هاي خود را با برنامه ريزي و زمانبندي مناسبي در اكانت اينستاگرامتان ارسال كنيد. سعي كنيد بهترين زمان هاي روز را براي انتشار پست انتخاب كنيد و چندان فالوورهايتان را منتظر براي ديدن پستي از سوي خود نگذاريد. بنابراين با يك برنامه ريزي و زمانبندي خوب در اينستاگرام پست ارسال كنيد.

بهترين روش هاي افرايش لايك اينستاگرام : استوري و قابليت هاي جديد اينستاگرام را فراموش نكنيد

استوري اينستاگرام در بين كاربران اين اپليكيشن بسيار محبوب است، بنابراين سعي كنيد استوري هاي جالبي را در اكانت خود منتشر سازيد و به اين صورت توجه كاربران اينستا را جلب نماييد. همچنين سعي كنيد هميشه آپديت هاي جديد اينستاگرام را دنبال كنيد و قابليت هاي جديدي كه به آن اضافه مي‌شوند را در پست هايتان مورد استفاده قرار دهيد. اين مسائل سبب مي‌شوند تا اكانت شما و پست هايتان بيشتر ديده شده و به مراتب تعداد لايك آن ها هم افزايش يابد.

بهترين روش هاي افزايش لايك اينستاگرام : تك كردن مكان ها

يكي ديگر از روش هايي به شدت در افزايش لايك اينستاگرام موثر است، مربوط به تك كردن مكان هاي مرتبط در پست هايتان مي‌شود. مكان ها در اينستاگرام جستجوي بسيار زيادي دارند و وقتي شما تك يك مكان را به پست خود اضافه مي‌كنيد، منجر به ديده شدن آن پست خواهيد شد. براي مثال اگر به رستوران خاصي رفته‌ايد و از ميز غذا عكس گرفته‌ايد و قصد داريد آن را در اينستاگرام خود ارسال كنيد، حتما نام آن رستوران را به عنوان يكي از تگ ها به پست اضافه كنيد. به همين صورت نام هر مكان ديگري را هم به شيوه مشابه (در صورت امكان) به پست هايتان اضافه نماييد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.