لايك بيشتر در اينستاگرام

۴ بازديد

لايك بيشتر در اينستاگرام

در دنياي امروز تاثير اينستاگرام بر پيشرفت كسب و كارهاي مختلف غير قابل چشم پوشي است. بيش از يك ميليارد نفر در اين شبكه اجتماعي عضو هستند و روز به روز نيز به اين تعداد افزوده مي شود. يك پيج كاري براي اينكه در ميان اين حجم از كاربران ديده شود، نياز به لايك دارد. از اين رو بعضي افراد اقدام به خريد فالوور تضميني مي نمايند. لازم نيست حتما افراد پيج شما را دنبال كنند. شما با استفاده از يك سري ترفند مي توانيد پست هايتان را به افراد بيشتري نمايش دهيد. براي اينكه بتوانيد در اينستاگرام بيشتر ديده شويد و لايك هاي بيشتري بگيريد با برخي از ترفندهاي افزايش بازديد پيج اينستاگرام و دريافت لايك بيشتر آشنا شويد.

از هشتگ هاي مناسب در پست ها استفاده كنيد

هشتگ ابزاري است كه با استفاده از آن مي توانيد پست خود را به افراد بيشتري نمايش دهيد. كاربران بيشتر مطالب مورد نظرشان را از طريق سرچ اينستاگرام پيدا مي كنند و براي اينكه بتوانيد لايك بيشتري بگيريد بايد از هشتگ هاي مناسب استفاده كنيد. سعي كنيد براي هر پست از هشتگ هاي مرتبط با آن و همچنين مرتبط با كسب و كار استفاده كنيد. البته كه بايد از استفاده بيش از حد از اين ابزار بپرهيزيد. چرا كه نتيجه عكس خواهد داشت.

پست هايي با محتوا و تصاوير جذاب توليد كنيد

مطالب تكراري به وفور در اينستاگرام يافت مي شود. اما همه كاربران به دنبال محتواي جديد و جذاب هستند و در صورتي كه ببينند براي توليد محتوا زحمت مي كشيد حتما پيج شما را دنبال خواهند كرد. براي ساخت كليپ ها و تصاوير وقت بگذاريد و به دنبال سوژه هاي خاص و منحصر به فرد باشيد و از تكرار بپرهيزيد. خلاقيت داشته باشيد و از انجام كارهاي جديد و بكر نترسيد. چرا كه اين گونه پست ها طرفداران بيشتري دارند و به زودي شاهد سيل لايك و كامنت زير پست هاي خود خواهيد بود.

پروفايل پيج را كامل كنيد

براي پروفايل از يك تصوير جذاب مرتبط با كسب و كار استفاده كنيد. اطلاعات كوتاه و در عين حال كاملي از خود در قسمت بيو وارد كنيد. چرا كه تصوير و بيو اولين چيزهايي است كه از شما به چشم كاربر مي آيد و به همين خاطر از اهميت بالايي برخوردار است. به طور كامل كسب و كار خود را در قسمت بيو معرفي كنيد و در صورت داشتن سايت و يا اطلاعات تماس ديگر، آن ها را در اين قسمت وارد كنيد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و كسب درآمد بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما در فالورسيني تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.