معرفي ۱۳ روش موثر براي افزايش لايك اينستاگرام(بخش دوم)

۴ بازديد

خريد فالوور

معرفي ۱۳ روش موثر براي افزايش لايك اينستاگرام(بخش دوم)

اين روزها اپليكيشن هايي مثل اينستاگرام به منبع درآمد بسياري از افراد تبديل شده‌اند. اما كسب درآمد از اينستاگرام به همين سادگي نيست و براي اينكه يك پيج اينستا به درآمدزايي برسد، نيازمند اين خواهيد بود كه تعداد فالوورها و لايك هاي پست هايتان افزايش يابد. به طور كلي هرچه تعداد لايك پست هاي اينستاگرام شما افزايش يابد، بدان معناست كه شما محبوب تر شده‌ايد و افزايش محبوبيت شما مي‌تواند منجر به جذب تبليغات و كسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزايش لايك اينستاگرام خواهيم بود؟ يكي از اين روش هاي موثر خريد فالوور واقعي و بدون ريزش است اما روش هاي موثر ديگر نيز وجود دارد.

بهترين روش هاي افزايش لايك اينستاگرام : پست هاي مرتبط با رويدادهاي پيش رو را ارسال كنيد!

ارسال پست هاي به روز و محبوب هم يكي ديگر از روش هاييست كه مي‌تواند منجر به افزايش لايك پست هاي شما در اينستاگرام شود. براي مثال زماني كه به كريسمس يا هر رويداد ديگري نزديك مي‌شويد، عكس هاي مرتبط با آن ترند (Trend) مي‌شوند و پست كردن عكس هاي مرتبط با آن رويداد در پيج اينستاگرام شما مي‌تواند منجر به افزايش لايك شود. البته در نظر داشته باشيد كه حتما بايد براي پست هاي خود هشتگ هاي مناسب انتخاب كنيد تا در اكسپلور اينستاگرام قابل مشاهده باشند.

بهترين روش هاي افزايش لايك اينستاگرام : پست هاي با سوژه محبوب ارسال كنيد

تجربه نشان داده كه كاربران اينستاگرام در هر كجاي دنيا علاقمند سوژه هاي خاصي هستند كه اگر بتوانيد آن سوژه ها را پيدا كنيد و مرتبط با آن ها پست ارسال كنيد، مطمئنا بيشتر به چشم مي‌آييد و اين مسئله منجر به افزايش لايك اينستاگرام شما مي‌شود. براي مثال ويدئوهاي طنز در يك بازه زماني به شدت در اينستاگرام محبوب شده بودند يا دابسمش و غيره همگي از موضوعات و سوژه هايي هستند كه در بازه هاي زماني خاصي محبوب مي‌شوند. سعي كنيد اين سوژه هاي محبوب را شناسايي و پست هايتان را تا حد امكان به آن ها مرتبط كنيد.

بهترين روش هاي افزايش لايك اينستاگرام : فعال باشيد

هرچقدر در اينستاگرام بيشتر فعال باشيد، بيشتر ديده مي‌شويد و به طبع تعداد لايك پست هايتان هم افزايش پيدا مي‌كنيد. لايك كردن پست افرادي كه حتي آن ها را نمي‌شناسيد، يكي از روش هايي است كه در اينستاگرام مي‌تواند منجر به افزايش لايك شود. در واقع اين مسئله شبيه به يك قانون شده و با لايك يك پست شما لايك بك دريافت خواهيد كرد! فالو كردن افراد و دريافت فالو بك هم از ديگر روش هاي افزايش لايك اينستاگرام است. همچنين سعي كنيد در زير پست افرا مختلف كامنت بگذاريد و نظرهاي مناسب ثبت كنيد. اين كار سبب مي‌شود تا ديگر كاربران شما را ببينند و به صفحه اينستاگرام شما سر بزنند و پست هايتان را لايك كنند. پس هميشه در اينستاگرام فعال باشيد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.