فالوور بخريم يا خير!؟

۵ بازديد

 

فالوخريد فالوورور بخريم يا خير!؟

با توجه به نقش شبكه‌هاي اجتماعي در تبليغات كسب‌وكارهاي مختلف، برخي ممكن است به خريد فالوور ايراني متوسل شوند، اما چرا؟

به گزارش ايسنا، اين روزها و با افزايش استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي براي كسب‌وكارهاي مختلف، يكي از راه‌هاي تبليغات حضور در اين شبكه‌ها و ارتباط با كاربران آن‌هاست. از طرفي با توجه به تاثيرگذاري حساب‌ها و كانال‌هاي پرمخاطب، ممكن است توجه كاربران بيش‌تر معطوف به اكانت‌هايي ‌شود كه فالوورهاي زيادي دارند، به همين دليل شايد برخي به دنبال راه‌هايي در جهت افزايش فالوور (دنبال‌كننده) باشند و حتي از تلاش براي به دست آوردن فالوورهاي مجازي هم غافل نشوند.

احتمالا با تبليغاتي از قبيل «۵۰۰ فالوور فقط ۴ دلار»، «خريد فالوورهاي صددرصد واقعي»، «خريد فوري فالوور» و موارد مشابه برخورد كرده‌ايد. اگر صاحب كسب‌وكار باشيد يا از شخصيت‌هاي تاثيرگذار، اين نوع تبليغات مي‌تواند براي شما وسوسه‌انگيز باشد.  همچنين نوع مشابهي از اين تبليغات هستند كه «لايك» مي‌فروشند. در صورتي كه بنا به گزارش وب‌سايت پليس فتا، خريد لايك و فالوور در بلندمدت بي‌فايده است و جايگاه حساب كاربري را به‌خطر مي‌اندازد و خريد فالوور بدليل راحتي تشخيص اصل از بدل آن و عدم امكان هرگونه بهره‌برداري، هيچ توجيه عقلاني ندارد.

بطور كلي سه دليل اصلي براي استفاده از اينستاگرام وجود دارد: ايجاد ارتباط با دوستان و خانواده و اطلاع از وضعيت ايشان كه در اين صورت هيچ نيازي به خريد و افزايش تعداد فالوورها احساس نمي‌شود، زيرا اين فالوورهاي مجازي شناختي از شما ندارند، درنتيجه علاقه‌اي به محتواي توليد و اشتراكي شما نيز نخواهند داشت. دوم، ايجاد بازاريابـي و كسب وكار كه البته فروش خدمات و محصولات به فالوور بَدَل (مجازي) غيرممكن است. سوم ايجاد تأثير كه تأثيرگذاري بر فالوور بدل نه تنها غيرممكن است بلكه موجب خدشه‌دار شدن اعتبار اكانت شما نيز مي‌شود.

 

از طرفي فالوورهاي بدل ويژگي‌هاي منفي هم دارند، از جمله اينكه با شما تعامل دو جانبه ندارند، در مقايسه با فالوورهاي اصلي، با اهداف شما سنخيتي ندارند، گاهي نظراتي نامناسب و نامتناسب با موضوع درج مي‌كنند، تبليغات ناخواسته با خود به همراه دارند، توسط اينستاگرام شناسايي و مسدود مي‌شوند، برخلاف سياست‌ها و قوانين اينستاگرام فروخته مي‌شوند، به اعتبار كاربران تاثيرگذار اينستاگرام صدمه مي‌زنند و موجب كسب درآمد نمي‌شوند.

فالوور بدل با شما تعامل ندارد

بي‌شك ارتباط با فالوور بدل ممكن نيست زيرا اين اكانت‌ها توسط بات (ربات) اداره مي‌شوند. بهترين ارتباط حاصل از فالوئرهاي بدل، دريافت نظراتي مانند «چه پست خوبي!» خواهد بود. برخورداري از بازخورد فالوورها، بويژه براي صاحبان صفحات تاثيرگذار، داراي اهميت فراواني است. تمامي نام‌هاي معتبر تجاري، قبل از شروع هرگونه همكاري بعنوان اسپانسر، اعتبار اشخاص تاثيرگذار را راستي‌آزمايي مي‌كنند. تنها هدف كاربران تاثيرگذار اينستاگرام، تعامل دوطرفه جهت تأثير بر رفتار فالوورها است و پرواضح است اين مهم با داشتن فالوورهاي بدل، شدني نيست.

همچنين اگر خودتان از نام‌هاي معتبر تجاري باشيد، حداقل انتظارتان از فالوورها، جدا از لايك و اشتراك‌گذاري، تنها مشاهده محتواي شماست و با وجود فالوورهاي بدل، جاي هيچ‌گونه توقعي باقي نمي‌ماند. از نشانه‌هاي اكانت‌هاي بدل مي‌توان به فقدان يا تعداد كم تصاوير پروفايل و هوش ارتباطي ضعيف با كاربران ديگر اشاره كرد. همچنين اكانت‌هاي بدل بيش از آنكه فالوور داشته باشند، ديگران را فالو (دنبال) مي‌كنند. البته برخي سازندگان حساب‌هاي بدل، حتي به قانون رايج «تقابل» يا فالوبك در اينستاگرام موقتاً تمكين كرده اما پس از مدتي بصورت خودكار دنبال كردن هزاران فالوور خود را متوقف مي‌كنند.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.