انواع فالوور اينستاگرام

۴ بازديد

انواع فالوور اينستاگرام

اگر به دنبال طي كردن مسير موفقيت هستيد، بايد پيج خود را ارتقاء ببخشيد. براي آنكه يك پيج، ارتقاء داده شود بايد تعداد فالوورهاي آن نسبت به ديگر رقبا بيشتر شود؛ چرا كه تعداد فالوور بيشتر، برابر است با تعداد لايك، كامنت، ويو و در نتيجه فروش و خدمات رساني بيشتر! بنابراين خريد فالوور ايراني ، شيوه‌اي مناسب براي موفق شدن به نظر مي‌رسد. البته توجه داشته باشيد كه فالوورهايي كه امكان خريد آن براي شما فراهم شده، انواع گوناگوني دارند كه اين انواع را مي‌توان مواردي كه در ادامه ذكر خواهيم كرد، در نظر گرفت.

  • فالوور ايراني
  • فالوور خارجي
  • فالوور واقعي
  • فالوور فيك

مزيت‌هاي خريد فالوور ايراني

خريد فالوور ايراني سبب مي‌شود كه پيج شما ديده و سپس در نتيجه ديده شدن، كسب و كارتان رونق پيدا كند. البته در اين راستا بايد نكاتي را نيز در نظر بگيريد؛ مثلا اينكه شما بايد تناسب بين تعداد فالوور و لايك ها را در نظر بگيريد؛ يعني اگر تعداد فالوورهاي بالايي داشته باشيد، اما پست‌هاي شما تعداد لايك كمي داشته باشند، حس خوبي را به مشتريان القا نخواهد كرد.

تعداد فالوور بالا برگ برنده شما است. توجه داشته باشيد كه هر چه صفحه شما از تعداد فالوور بيشتري برخوردار باشد، اعتبار بيشتري خواهد داشت و اعتبار بالاتر سبب مي‌شود كه تعداد افراد بيشتري به پيج شما اعتماد كنند و در نتيجه ميزان خريد از شما نيز افزايش پيدا خواهد كرد. مزيت ديگر خريد فالوور واقعي، اين است كه شما را از رقبا بهتر نشان مي‌دهد.

معايب خريد فالوور ايراني

تا به اينجا مزايا خريد فالوور واقعي را براي شما گفتيم، اما نكته‌اي كه در رابطه با اين خريد وجود دارد، اين است كه معايبي نيز براي آن در نظر گرفته شده كه بايد از آن‌ها نيز مطلع شويد تا بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد. در ادامه معايب خريد فالوور واقعي را براي شما ذكر خواهيم كرد تا با آن‌ها آشنا شويد.

  • ·      معلق كردن فعاليت شما توسط اينستاگرام

اينستاگرام يكي از شبكه‌هاي اجتماعي به حساب مي‌آيد كه الگوريتم‌هاي قوي براي آن در نظر گرفته شده است و به شدت فعاليت كاربران تحت نظر قرار دارد. از همين جهت اگر اينستاگرام به موضوع خريد فالوور ايراني توسط شما پي ببرد، امكان دارد فعاليت شما را معلق كند؛ چرا كه چنين فعاليتي از نظر الگوريتم‌هاي تعيين شده، ناامن و غيراخلاقي به نظر مي‌رسد.

  • ·      حذف و ريزش فالوورها توسط اينستاگرام

مورد ديگري كه مي‌توان آن را از معايب خريد فالوور واقعي در نظر گرفت، حذف فالوور از پيج شما است. البته توجه داشته باشيد كه منظور از حذف فالوور، فالوورهاي فيك به نظر مي‌رسد. زماني كه شما خريد فالوور واقعي را انجام مي‌دهيد، در ميان تعداد فالوورهاي خريداري شده، تعدادي فيك هستند كه توسط اينستاگرام حذف مي‌شوند. اين موضوع براي پيج شما يك امتياز منفي به حساب مي‌آيد، چرا كه به طور ناگهاني از تعداد فالوورهاي شما كم مي‌شود و اين موضوع جنبه منفي بر كسب و كار شما خواهد داشت.

  • ·      بي‌اعتمادي كاربران نسبت به صفحه

موضوع ديگري كه مي‌توان آن را از معايب خريد فالوور واقعي در نظر گرفت، بي‌اعتمادي كاربران به نظر مي‌رسد. اگر كاربران واقعي پيج شما متوجه اين موضوع شوند كه تعداد فالوورهاي شما فيك است، ديدشان نسبت به چنين صفحه‌اي منفي مي‌شود و اعتماد خود را از دست مي‌دهند.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 خريد فالوور

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.