مزايا و معايب خريد فالوور واقعي

۴ بازديد

خريد فالوور

مزايا و معايب خريد فالوور واقعي 

اينستاگرام يك شبكه اجتماعي شناخته شده به حساب مي‌آيد كه امروزه كاربران بسياري در آن عضويت دارند و هر روزه نيز بر تعداد اين كاربران افزوده مي‌شود. اگر شما نيز از دسته افرادي هستيد كه به تازگي به فضاي اينستاگرام پرداخته ايد، به احتمال زياد با اصطلاحات بسياري چون خريد فالوور ايراني ، خريد لايك، كامنت، ويو و … مواجه شده ايد. اين دست از خدمات مانند خريد فالوور واقعي، از دسته اقداماتي هستند كه سبب مي‌شوند پيج شما بيشتر از گذشته مورد توجه ديگر كاربران قرار گيرند. البته توجه داشته باشيد هر يك از اقدامات، معايب و مزاياي مخصوص به خود را دارند كه بايد از آن‌ها مطلع باشيد.

مزاياي خريد فالوور ايراني

خريد فالوور ايراني سبب مي‌شود كه پيج شما ديده و سپس در نتيجه ديده شدن، كسب و كارتان رونق پيدا كند. البته در اين راستا بايد نكاتي را نيز در نظر بگيريد؛ مثلا اينكه شما بايد تناسب بين تعداد فالوور و لايك ها را در نظر بگيريد؛ يعني اگر تعداد فالوورهاي بالايي داشته باشيد، اما پست‌هاي شما تعداد لايك كمي داشته باشند، حس خوبي را به مشتريان القا نخواهد كرد.

تعداد فالوور بالا برگ برنده شما است. توجه داشته باشيد كه هر چه صفحه شما از تعداد فالوور بيشتري برخوردار باشد، اعتبار بيشتري خواهد داشت و اعتبار بالاتر سبب مي‌شود كه تعداد افراد بيشتري به پيج شما اعتماد كنند و در نتيجه ميزان خريد از شما نيز افزايش پيدا خواهد كرد.

مزيت ديگر خريد فالوور واقعي، اين است كه شما را از رقبا بهتر نشان مي‌دهد. يكي از شيوه‌هايي كه سبب مي‌شود صفحه شما نسبت به ديگر صفحات قوي ظاهر شود، تعداد فالوور بالا است. براي مثال شرايطي را تصور كنيد كه خودتان تصميم به خريد از اينستاگرام داريد و زماني كه براي خريد اقدام مي‌كنيد، با تعداد صفحات بسياري مواجه مي‌شويد كه برخي از آن‌ها تعداد فالوور بالا و برخي ديگر تعداد فالوور كمتري دارند. بدون شك در چنين موقعيتي شما نيز پيجي را انتخاب مي‌كنيد كه تعداد فالوور بالايي دارد، چرا كه از نظر شما چنين پيجي، اعتبار بيشتري دارد و خريد از آن معتبر به نظر مي‌رسد.

چرا فضاي اينستاگرام براي رونق كسب و كار مناسب است؟

پاسخ به اين سوال را مي‌توان چند مورد در نظر گرفت. اولين موضوعي كه در اين شبكه ديده مي‌شود، ارتباط مستقيم با كاربران است. شما مي‌توانيد با طرفداران و مشتريان خود از طريق دايركت و كامنت در ارتباط باشيد و به پرسش‌هايي كه برايشان پيش مي‌آيد، پاسخ دهيد. مورد بعدي كه سبب محبوبيت اين برنامه در بازاريابي شده، توليد محتواهاي بصري است. اين امكان براي شما فراهم شده كه از طريق ساخت ويديو و عكس با كاربران خود ارتباط برقرار كنيد. بدون شك اين دست از محتواها، حس بهتري به مخاطبان القا مي‌كنند و تاثير بيشتري بر آن‌ها مي‌گذارند. مورد ديگر، زير نظر گرفتن رقبا به نظر مي‌رسد. شما مي‌توانيد در چنين فضايي، فعاليت رقباي خود كه در زمينه كاري مشابه شما فعال هستند را زير نظر بگيريد.

كلام آخر

فالوورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.