بازيابي لايو اينستاگرام با روش ساده

۵ بازديد

بازيابي لايو اينستاگرام با روش ساده

بازيابي لايو اينستاگرام يكي از جديدترين قابليت هاي اين شبكه اجتماعي است كه افراد پس از اجراي لايو مي توانند آن را با فالوئرهاي خود به مدت ۲۴ ساعت به اشتراك بگذارند. براي استفاده از اين قابليت ابتدا بايد اينستاگرام را به نسخه جديد ارتقا دهيد. در گذشته پس از اتمام، لايو از صفحه پروفايل افراد حذف مي شد. براي اينكه بتوانيد لايو اجرا شده را در پيج خود داشته باشيد بايد پس از پايان اجرا، share را انتخاب كنيد تا لايو، روي پروفايل استوري شود. با اين كار يك آيكون روي تصوير پروفايل ايجاد مي شود كه لايو را به فالوئرهاي شما اطلاع مي دهد. يك نوتيفيكيش هم به هنگام اجراي لايو براي فالوئرها مي رود كه با استفاده از آن مي توانند به تماشاي لايو شما بنشينند و يا شايد تمايل داشته باشند آن را ذخيره كنند.

همچنين شايد كاربران ممكن است بخواهند لايو را ذخيره كنند و به صورت استوري و يا پست به اشتراك بگذارند. اگر علاقه مند به بازيابي لايو اينستاگرام هستيد و فكر مي كنيد لايو مي تواند براي كاربرانتان جذاب باشد و تمايل داشته باشند دوباره ببينند با ما همراه باشيد تا با روش هاي ذخيره لايو اينستاگرام آشنا شويد.

نكات جالب درباره اشتراك گذاري لايو

در مورد بازيابي لايو اينستاگرام هيچ محدودتي نداريد. تفاوتي ندارد كه شما در طول يك روز چه تعداد لايو مي گيريد. تمامي آن ها قابل ذخيره در پروفايل هستند و كاربران مي توانند به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشند.

لايك ها و كامنت ها پس از اتمام لايو و تماشاي مجدد باز هم قابل مشاهده هستند. و به خصوص براي كسب وكارها و يا مشاغلي كه نظرات بينندگان برايشان با اهميت است مي توانند مجددا لايو را تماشا كنند. و از نظرات فالوئرهاي خود استفاده كنند. كاربران نيز مي توانند از لايك ها و كامنت ها ديدن كنند.

استفاده از گوشي هاي اندرويد براي ذخيره لايو

با توجه به مدل گوشي خود مي توانيد براي بازيابي لايو اينستاگرام اقدام كنيد و لايو را به هنگام اجرا ذخيره كنيد. در سري جديد گوشي هاي ال جي و سامسونگ قابليت ضبط فيلم روي نوار ابزار بالاي صفحه فراهم شده است. براي اين كار به هنگام اجراي لايو كافيست نوار بالاي صفحه را پايين كشيده و Record را بزنيد تا لايو ذخيره شود. در صورتي كه گوشي شما از اين قابليت پشتيباني نمي كند مي توانيد اپليكيشن Az Screen Recorder را دانلود كرده و به راحتي لايو را ذخيره كنيد. پيش از استفاده از اين روش حتما كيفيت و سرعت اينترنت را بررسي كنيد. به دليل اينكه ممكن است مكث هايي به هنگام پخش ويدئو مشاهده كنيد كه از كيفيت كليپ لايو كاسته خواهد شد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و كسب درآمد بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما در فالورسيني تماس بگيريد.

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.