نكات مهم در زمان خريد لايك اينستاگرام

۵ بازديد

نكات مهم در زمان خريد لايك اينستاگرام

در هنگام خريد فالوور ايراني  و خريد لايك اينستاگرام نكاتي همچون نرخ مشاركت، فعاليت در اينستاگرام و تجارب واقعي مي‌تواند از جمله نكاتي باشد كه بايد كاربر متقاضي خريد لايك اينستاگرام آن را در نظر داشته باشد كه در زير به شرح مختصري از آن خواهيم پرداخت.

نرخ مشاركت چيزي نيست جز حاصل مجموع كامنت‌ها و لايك تقسيم ‌بر تعداد فالوورهاي يك صفحه كه به راحتي براي هر پست منتشر شده، قابل ‌محاسبه است در همين راستا هر چه بيشتر بودن فالوورهاي يك صفحه مي‌تواند نشان دهنده كمتر بودن اين نرخ باشد كه مي تواند دليل فيك بودن لايك‌ها را براي اينستاگرام قابل تشخيص نمايد. بنابراين كاربران قبل از خريد لايك اينستاگرام بهتر است سعي كنند توازن را به‌درستي برقرار نمايند. از طرفي با توجه به اينكه اكثر افراد در اينستاگرام به دنبال كسب درآمد از اين شبكه اجتماعي هستند، ترجيح اينستاگرام بر اين است كه فعاليت‌ها به‌صورت واقعي باشد تا در آن صورت پيشنهاد دهنده پيج و فعاليت‌ها به ديگران باشد.

همچنين اگر كاربري به دنبال اين است كه از پيج خود كسب درآمد كند بهتر است يا پست‌هايي را منتشر كند كه مطابق ميل مخاطبينش و بر اساس تجارب واقعي او باشد تا بتواند خيلي سريع سيلي از لايك‌هاي واقعي را به سمت پيج خود سوق دهد و يا از طريق سايت‌هاي معتبر همچون سايت  فالوور سيتي اقدام به خريد لايك اينستاگرام نمايد.

در پايان بايد متذكر شد كه  اگر كاربر نتواند با خريد ربات و يا لايك فالوور نرخ تعامل را تغيير دهد و توازن خوبي برقرار كند، در اين صورت اينستاگرام پي برده و ممكن است علاوه بر اينكه كاربر را در صفحه اكسپلور راه ندهد جريمه‌هايي برايش در نظر ب‍‌‌گيرد كه از جمله آن‌ها مي تواند شامل بلاك موقت، بلاك دائم، اكشن بلاك، شدوبن و ديسيبل پيج باشد.

الگوريتم اينستاگرام در مورد لايك

اينستاگرام براساس الگوريتم خود در ابتداي انتشار يك پست توسط كاربر، آن پست را تنها براي ۱۰ درصد از فالورهاي آن پيج قابل روئت مي نمايد تا اگر در ۲۰ الي ۳۰ دقيقه ابتدايي عكس العمل اين ده درصد از فالورها به پست ارسالي مثبت شد آن پست را براي فالورهاي بيشتري قابل ديدن و تماشا نمايد . با اين توصيف همه چيز بستگي  به همان تعداد لايك و كامنتي دارد كه در ۳۰ دقيقه اول انتشار پست، از طرف آن ده درصد انجام پذيرد و در صورت داشتن بازخورد مثبت براي پست ارسال شده، آن پست قابليت نشان دادن در صفحه اكسپلور اينستاگرام را هم خواهد داشت كه خود يك فرصت عالي براي ديده شدن مي‌باشد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 خريد فالوور

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.