خريد فالوور ارزان چه ارزشي دارد؟

۴ بازديد

خريد فالوور

خريد فالوور ارزان چه ارزشي دارد؟

اگر مي‌خواهيد تعداد فالوور هايتان افزايش يابد و بتوانيد پوز دهيد بهترين راه خريد فالوور ايراني و ارزان است كه گاهي فالوور فعال و واقعي اينستاگرام هم جذب مي‌شود كه مي‌توانيد به سود كلاني برسيد. بايد به اين نكات دقت داشته باشيد، يكي از مهم‌ترين عوامل افزايش فالوور اينستاگرام داشتن تعداد زيادي فالوور مي‌باشد تا صفحه شما به چشم بقيه باارزش ديده شود. اگر صفحه شما داراي محصول فروشي باشد احتمال خريد

فرق فالوور نوترينو ، ارزان و پرحجم چيست؟

همانطور كه در پلن‌هاي بالا مي‌بينيد فالوورها را به سه دسته‎ پرسرعت نوترينو، فالوور ارزان و فالوور پرحجم تقسيم شده اند. اما هر كدام از اين پلن‌ها چه تفاوتي با يكديگر دارند و كدام يك از آن‌ها براي شما مناسب است؟

اگر تعداد فالووري كه نياز داريد زياد است بايد هزينه‌ي زيادي براي خريد فالوور بپردازيد. به همين دليل پيشنهاد ما استفاده از پلن‌هاي پرحجم فالور سيتي است چون براي زدن اين فالوور ها علاوه بر جبران ريزش هزينه بيشتري پرداخت ميشود و در وقت شما صرفه جويي ميشود و شما ديگر نياز نيست به خاطر ريزش فالوور نگران باشيد چون 30 درصد بيشتر زده ميشه  مثلا اگه شما 100 كا سفارش بديد براي شما 130 كا يا بيشتر زده ميشه كه صد كا شما حتما توي پيج تون باقي بمونه و بعد از مدت ها پيج شما به يك پايداري برسه  در اين بين. اگر خواهان دريافت فالوورهاي خود در كمترين زمان ممكن هستيد بهتر است از پلن‌هاي نوترينو استفاده كنيد كه با سرعت بسيار بالا به پيج شما افزوده شده و داراي ريزش بسيار كمي هستند و به طبع از كيفيت بالاي برخوردارند.

اما اگر نياز شما در حد متوسط است و تازه شروع كرديد  بهتر است از پلن فالوور ارزان معمولي استفاده كنيد كه بهترين گزينه براي عموم مردم است و از كيفيت خوبي هم برخوردار است. در اين بيين يك توصيه بسيار مهم هم به افرادي كه پيج تازه ساخت دارن ميكنم حتما به طبيعي بودن پيج خود دقت كنيد مثلا اگه شما 10 فالوور بخريد و لايك پست هاتون كم باشه اينستا سريعا متوجه ميشه كه شما اقدام به خريد فالوور كرديد براي جلوگيري از اين كار در كنار خريد فالوور اقدام به خريد لايك و ويو هم بكنيد تا ميزان واقعي و طبيعي بودن پيج شما بالا برود.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.