چرا نبايد فالوور فيك ارزان بخريم !

۴ بازديد

چرا نبايد فالوور فيك ارزان بخريم !

صفحاتي(پيج) كه براي كسب و كار به وجود آمدند، خيلي زود به اين نتيجه رسيدند كه افزايش فالوور به صورت طبيعي امري وقت‌گير مي‌باشد. در سالهاي اخير ربات‌هايي بوجود آمدند. هدف از بوجود آمدن اين ربات‌ها ساخت فالوور فيك بودكه در مقابل خريد فالوور ايراني قرار داشتند. اما به دليل واقعي و فعال نبودن اين فالوورها، اعتبار صفحات نزد اينستاگرام كاهش پيدا مي‌كرد. از طرف ديگر زماني كه فردي به بازديد از اين صفحات مي‌پرداخت، متوجه عدم توازن بين تعداد فالوورها و ميزان بازديد از يك پست مي‌شد و اعتماد خود را به اين صفحه از دست مي‌داد. همچنين اينستاگرام با بررسي پست شما و ميزان مشاركت دنبال كننده‌ها، در صورتي كه مشاركت فالوورهاي آن پست نسبت به ميزان فالوورهايتان همخواني نداشته باشد آن پست را در معرض ديد بسياري از دنبال كنندگان قرار نخواهد داد ! اين عدم اعتماد آسيب جدي به كسب و كار در اين فضا مي زند.

فالوور ارگانيك يا واقعي!

بر خلاف فالوور فيك، اين نوع فالوور از افراد واقعي به وجود آمده است كه به انتخاب خودشان صفحه شما را فالوو ميكنند. حتي اگر اين فالوئر ها در بدبينانه ترين حالت لايك نكنند و يا كامنت نگذارند ولي پست ها براي ايشان نمايش داده مي شود و با هر بار بازديد توسط ايشان ، يك impression و Reach به آن پست تعلق مي‌گيرد كه تاثير خيلي زيادي براي به نمايش درآمدن آن پست در اكسپلورر اينستاگرام دارد !

اين مزيت فالوور ارگانيك نسبت به فيك، نه تنها ارزش صفحه شما را نزد اينستاگرام بالا مي‌برد، بلكه تأثير مثبتي بر روند افزايش فالوورهايتان نيز دارد.

چرا اينستاگرام يكي از بهترين جاها براي فروش است؟

اينستاگرام به عنوان يك شبكه اجتماعي مجموعه‌اي از صفحاتي را شامل مي‌شود كه در زمينه‌هاي سرگرمي، غذا، مسافرت، جشن، يادگاري، زيبايي و خوش تيپي، شيريني، مهماني، كافه و كلي چيزهاي خوب ديگر فعاليت مي‌كنند. كمي كه به موارد فوق‌الذكر دقت كنيد، متوجه وجه اشتراكي بين آنها مي‌شويد. همه آنها از مواردي است كه مردم با كمال ميل براي آن هزينه مي‌كنند. به همين دليل ساده و مهم، اينستاگرام يكي از بهترين شبكه‌هاي اجتماعي براي كسب درآمد است.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.