خريد فالوور چه ارزشي دارد؟

۶ بازديد

خريد فالوور چه ارزشي دارد؟

خريد فالوور ايراني راه صد ساله را به يك شبه تبديل مي‌كند و باعث افزايش فروش و رسيدن به سود كلان مي‌شود. خريد فالوور بهترين روشي است كه شما مي‌توانيد لايك ، كامنت ، بازديد كننده و مشتري به‌صورت همزمان بهبود ببخشيد و همچنين مشتريان زيادي جذب كنيد شما با خريد فالوور به پيشرفت پيجتان كمك مي‌كنيد.

بايد بپذيريم كه كاربران، امروزه به كانال‌هاي با فالوور پايين حتي باوجود بهترين مطالب اهميتي نمي‌دهند و سري از انجا لفت مي‌دهند و ترجيح مي‌دهند، وارد پيجي با عضو بالا شوند. از طرفي يكي از راه هاي افزايش فالوور ، شركت در تبادل است و همه خوب ميدانيم كه بازهم در اين تبادلات، پيج هاي با فالوور بالا رشد مي‌كنند و همين اندك فالوور هم به سمت خود مي‌كشانند.

فالوور اينستاگرام بخريم يا نه؟

بهترين استراتژي براي افزايش محبوبيت در اينستاگرام خريد فالوور است. شما با خريد فالوور زمينه را براي جذب فالوور باكيفيت و واقعي و فعال ايجاد خواهيد كرد كه اين‌يك امتياز به شمار مي‌آيد.

يكي مرد جنگي به از صد هزار! در دنياي اينستاگرام، اين را ما اين‌گونه معني مي‌كنيم كه اگر صفحه فروش شما فالوور زياد داشته باشد باعث اعتماد بيشتر و تبديل‌شدن فرد به مشتري و اين بهتر از نمايش صفحه شما به صدها نفر و بي‌نتيجه ماندن آن است.

مردم زماني كه مي‌بينند شما فالوور زيادي داريد خودبه‌خود شمارا دنبال مي‌كنند و بيشتر مورد توجه مردم قرار مي‌گيريد. شما با خريد فالوور براي يك صفحه تجاري، درواقع راه «بازاريابي اينستاگرامي» و«جذب مشتري از طريق اينستاگرام» را طي خواهيد كرد.

روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

اگر يك كاربر عادي در اينستاگرام باشيد و فقط دوستان، آشنايان، برندهاي مورد علاقه و سلبريتي‌هايتان را فالو مي‌كنيد و قصد كسب درآمد از اين طريق را نداريد، افزايش فالوور براي شما موضوع مهمي نخواهد بود. اما اگر به اينستاگرام به چشم يك منبع درآمد نگاه مي‌كنيد؛ آنگاه يكي از اصلي‌ترين و مهم‌ترين وظايف شما به عنوان ادمين پيج اين است كه بتوانيد تعداد فالوور‌هاي پيج را افزايش دهيد. البته اين افزايش فالوور فقط و فقط زماني ارزشمند است كه بتوانيد فالوور واقعي به پيج خود اضافه كنيد. اضافه كردن فالوور‌هاي فيك هيچ ارزشي براي شما نخواهند داشت. اما افزايش فالوور به چه روش‌هايي امكان پذير است؟

افزايش فالوور طبيعي

ابتدايي‌ترين راه پيش‌روي شما اين است كه با استفاده از روش‌هايي مانند توليد محتواي خوب تصويري و ويدئويي، نوشتن كپشن‌هاي خوب و استوري‌هاي جذاب تعداد دنبال‌كننده‌هاي خود را افزايش دهيد. در اين روش بايد زمان زيادي را صرف كنيد و همچنين از تكنيك‌هاي توليد محتوا و كاركردن با نرم‌افزارهاي ويرايش تصوير و ويدئو مانند فتوشاپ و پريميم مطلع باشيد تا هزينه‌ي توليد محتوا را نپردازيد. يكي از نكات مثبت افزايش فالوور با اين روش اين است كه فالووري كه به دست مي‌آوريد كاملا ارگانيك بوده و به صورت كاملا هدفمند وارد پيج شما مي‌شوند. اما از معايب آن مي‌توان به مدت زمان زياد آن براي خروجي گرفتن اشاره كرد.

كلام آخر

فالورسيتي سايتي آموزشي است كه تلاش دارد كار با اينستاگرام را براي شما آسان نمايد. در صورت نياز به راهنمايي در مورد فعاليت در اينستاگرام و همچنين خريد فالوور ارزان بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

خريد فالوور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.